31 Ekim 2011 Pazartesi

seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım şehri: istanbul

gene kaçtım senden farkındasın di mi? şu an yurtta odamda sıcacık oturmam gerekirken evimde yatağımda sıcacık oturuyorum. bana iyi gelmiyorsun ama gidemiyorum senden. olmuyor bırakamıyorum. sorumluluklarım var. benden beklentisi olan insanlar var. ve ben kahrolası seni bırakıp gidemiyorum. gene sike sike döneceğim. salı günü otobüsüm var ve sen beni gene yağmurla karşılayacaksın.

bu bana neden yapıyorsun? senin bünyende barındırdığın arızalı adamları benim başıma neden veriyorsun? ne yaptım ki ben sana? daha yeni geldim lan! 1 senedir yaptıkların yetmedi mi de gelir gelmez gene mahvettin beni? sen nasıl bir şehirsin ey istanbul söyle! duvarların neden soğuk, hayatın neden hızlı, gökyüzü neden bu kadar uzak ve mutluluk neden zor?

alkolik olursam senin yüzünden ya da ciğerlerim iflas ederse senin yüzünden veya ben ölürsem kesinlikle senin yüzünden. ve sen buna alışıksın zaten değil mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder