31 Ekim 2011 Pazartesi

mükemmelmişim de haberim yokmuş



lan ben etrafta çirkinim çirkinim diye dolanırken aslında alakası yokmuş. değilmişim de haberim yokmuş lan. dün gece çocuğun biriyle muhabbet ederken farkettim. 3 senelik ilişkisi var bi’ de bunun. iyice sardı bana dedim sevgiline yazık senin; bana benim sevgilime değil tüm sevgililere yazık dedi. oha diyip kaldım bi’ an. eyvallah gözlerimi ben de seviyorum ama gözlerime anlam yüklemeye çalışan insanlara anlam veremiyorum ben. yok kaybolmak güzel olurdu yok derin derin baksan falan fisman dolanıyor millet etrafta. bunu kendimi övmek için de yazmıyorum he anlam veremediğim için yazıyorum. eyvallah hoşuma da gitti çocuğun dedikleri de gene etik değil olum sevgilisi var çocuğun. saçmalık yani bu. tek bi’ kişi de değil bu. hadi bekar olanlara çok tepki göstermiyorum da sevgilisi olanlar n’olur yaklaşmasın istiyorum. bazen sadece gözlerden mi oluşuyorum diye de düşünmüyorum değil hani ama bunun için de babama sonsuz teşekkür ederim. sayende babacım sayende.
bi’ de şey var bak ona da anlam veremiyorum. sıradan bi’ insanım ben. bunu herkese de söylüyorum ama ne bok varsa herkes bi farklılık bulmaya çalışıyor bende. yok lan yok arama. var sende bi’ farklılık diyorlar lan ben göremiyorum sen nasıl gördün? 19 senedir hatta 20 olacak bu vücuda, beyne sahibim ben. sokaktan geçen insanlardan pek de farkım yok yani. ama aramaya inanmakdenilen şeyi çok uyguluyor sanırım bu herifler bulucaklar farkı yakında. ben de merakla bekliyorum.
not: kendini açaltarak prim yapmak değil bu. ben kendim hakkındaki gerçekleri dürüstçe dile getiriyorum ama kimseyi inandıramıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder