31 Ekim 2011 Pazartesi

sarhoş bir geceden arta kalanlar

- aslında bunların hepsinin sebebi o. evet evet o. ben onun yüzünden bu haldeyim. oysa ben kendimi hep koruma altında tutardım ama onun yüzünden hep senin yüzünden gerizekalı.
- 1 sene önce yapmam gereken şeyi yapamadığım için pis ayyaşın biri oldum. lan bugün bira içiyoruz çocuk birada su var diyor ben yok diyorum neymiş boğazı yakarmış ee extra da yakmıyor benim boğazımı. o zaman sen ayyaşsın dedi. haklı galiba.
- mavi’deki garsonla da kanka olduk hee. gelmiyon birkaç gündür falan diye sordu bana. dedim aşk acım bitti.
- ders çalışmam gerektiği halde çalışmıyorum. herkesin duyunca oha dediği bir bölümde okuyorum ama ders mers çalışmıyorum.
- şu an sarhoşum aslında ben bir de aşığım. aslında ben herkesi seviyorum he. öyle bir yapım var gibi. daldan dala falan.
- aşk acısı çekmeyi seviyorum ben. aslında aşk acısı çekmezsem yazamıyorum ve şu aralar aşk acım bittiğinden yazma isteğim de köreliyor. yeni bir aşk acısına ihtiyacım var.
- taksim’i çoook seviyorum tüm hayatımı orda geçirebilirim.
- hayatım aslında çogzel ama ben fazla boktanım. iyi bir ailem iyi bir okulum iyi arkadaşlarım var ama sırf aşk hayatım kötü diye kendime acı çektiriyorum
- annemi çok seviyorum.
- babama aşığım.
- bir de kardeşim var. çogzel kız.
- saçmalamayı seviyorum.
- bana büyü diyen 22 yaşında bir herif var onun da ağzına sıçasım geliyor. gerizekalı mal.
- büyümek istemiyorum.
- masum değilim.
- buraya neden geldiğimi bilmiyorum. aslında biliyorum da bilmiyorum işte.
- istanbul’dan nefret ediyorum.
- istanbul’a aşığım.
- saçmalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder