31 Ekim 2011 Pazartesi

lanetli bir tanrıça olabilir miyim acaba?





hep aynı şeyler aslında. benim her zamanki çabuk alışma özelliğim ve her zamanki gibi erkeklere rahat batma durumu. ben sorun çıkarmadıkça adamlar beni terkediyorlar. 
en uzun ilişkim o 6 7 aylık kaçma kovalamacayı saymazsam dün itibariyle 5 gündü.
çirkin miyim belki ama normal bi’ insanım ben yaa. sorunsuz, eğlenceli, kültürlü bile sayılabilirim.
anlamadığım çok şey var ama hiçbir zaman cevabı yok biliyorum.
neden diye sorduğumda hepsi aynı cevabı veriyor şu an birini istemediğime karar verdim. ya da başkası var. lan diyorum ilişkiden önce bilmiyor muydun bunu? hani sanki ben öylesine zaman geçirme aracıyım. sinirlendim bak gene.
hayır bi’ de ben kimseyi hayatımdan çıkarmam o da var. hepsi hala hayatımda ve seviyorum da lan. muhabbetleri güzel. ama sayısını unuttum be artık.
mutlu olmaya çalıştıkça dibe batıyorum ben.
acaba diyorum inançsız olduğum için mi böyle ama alakası yok çok mutlu ateistler gördüm lan ben.
yok yok cidden sorun var bende. kafayı da yiyeceğim yakında zaten.
hee bi’ de kürkçü dükkanım var. dönüp dolaşıp gidiyorum. 
hala boktan bi’ hayatın yalan mutluluklarına sahip değersiz insanım.
ama bu sefer olur belki demiştim ya. güzel olacaktı. aynı şeylerden dertliydik ve aynı şeyleri istiyorduk. bu sefer becerebileceğimi düşünmüştüm.
lanetli bi’ tanrıçayım bence ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder