31 Ekim 2011 Pazartesi

terkedicekler nasıl olsa biliyorsun di mi sen de?

kahvem çok sıcak. aslında kahve içerek yazacaktım. bazen aynanın karşısında bir anda soyunup vücuduma bakıyorum. vücudumda hayatım gibi mükemmel olmaya çalışan ama ol(a)mayan. uzun zaman olmuş aynaya bakmayalı. garip geliyor her şey. insan kendi vücuduna yabancılaşır mı? ben yabancılaşmışım. kendimi görmeye çalışıyorum ama göremiyorum. bir değişiklik var. haa evet saçlarım.. saçlarımı kestirdim. dağınık şekilde duruyorlar tepemde. yüzüme farklı bir hava verdi tabi vücuduma da. uzun uzun baktım kendime. değişiklikleri görüyorum bir bir. göbeğim falan gitmiş dedim. hayatımdaki fazlalıklardan kurtulmaya kilo vermek gibi bakarım ben. ikisi de zordur benim için. yapışırlar vücuduma çünkü. bırakamam hemen. neyse kilo vermişim işte eh hayatımdan da birileri çıkmadı mı zaten. kendi istekleriyle gittiler tabi. ben de sadece gitmelerine alıştım o kadar. kahvem hala sıcak. neyse gidiyorlar demiştim di mi? evet. bakmaya devam ediyorum kendime. sadece bakıyorum ve görmeye çalışıyorum. ne mi görmeye çalışıyorum ? beni. gerçek beni. uzun zamandır göremediğim o çocuğu. şu an gördüğüm sadece bir vücut. belli bedenlere sahip bir vücut o kadar. ben beni görmeye çalışıyorum sadece. devam ediyorum derinlemesine bakıyorum kendime. kafamdan bazı kareler geçiyor bakarken. aynada görüyorum onları. *bir tanesinde soğuk bir kış günü yağmurlu bir havada atlas pasajında beklemem var. *bir başka karede sabahın köründe istiklal’de sarmaş dolaş içerek yürümemiz var. *bir diğerinde yatakta bana gitar çalarken sırtından sarıldığım biri. *bir diğeri kadıköy’de ağlayarak yürüyorum yolun ortasından. *biri istiklal’de sıkıca sarılmışım. *biri bartın’da o merdivenlerin olduğu yerde, kalenin dibindeki bankta. *bir diğeri caddebostan sahilde kucağımda yatan biri var. *bir tane izmir’den gelen bir görüntü kordon’da çimlerin üstünde. *bir diğer kare kadıköy sahilde bankta tek, ilk sıcak bir gülümseme. *bir karede ise bana baya kocaman gelen bir sweat ve eşofmanlayım aynanın karşısına geçirmiş beni çok komik oldun ya diye dalga geçiyor. kareler geçmeye devam ediyor gözlerimin önünden. vücudumda can buluyorlar. hepsi bana karışıyorlar. hayatım gözlerimin önünden film gibi geçtiklişesi işte. hepsi vücudumda birleşti. önce kalbimde toplandı ordan yüzüme yansıdı.
- yüzünde yaşanmışlık var.
- senin bir hikayen var
evet benim bir hikayem var. başı belirsiz sonu belirsiz. hala devam ediyor. benim bir çok hikayem var ama benim bir hikayem var. kahvem içilebilir sıcaklıkta. gözlerim bakmaktan yoruluyor. toparlanıyorum. üstümü giyip son kez bakıyorum aynaya. neyse boşver geçer diyorum. geçer mi gerçekten? daha önce geçti di mi? gerçekten geçti mi? yoksa alışkanlık mı sadece? boşver geçer.
şu an kulağımda çalan şarkı mountain language ama aklımdan tek bir şarkı geçiyor 
Lay layyy layy ehehhhe
Doldur kardeşim doldur yaa
Meyhaneci… koy… içki koy yaa.
Hadi serefine…
Sağol bey be sağol yaa… ahhahahahaa…
Terkedicekler nası olsa biliyosun di mi sen de.
Sağol abi…
kahvem soğudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder