31 Ekim 2011 Pazartesi

bir yastık insanın ağzına sıçabilir

18 yaşıma kadar tek başıma kullandım bunu. bazen ağladım üstünde saatlerce bazen kahkahalarla güldüm. debeleştim uyuyamadığım gecelerde. sızdım bazen kafamı koyar koymaz. ne bileyim bazen sıkıca sarıldım. 2 3 yastıkla uyudum hep. 
yıllar sonra ilk kez biriyle uyuduğumda yastıklar daha fazla anlam ifade etmeye başladı. aynı yastıkta uyumak falan. o yastıkta senin kokun olması. onun kokusunu almak vs.  tek kişilik yatakta tek bir yastıkta bir olmakla aşka bakış açım değişti. 2 kişisin tek kişilik yatak sana büyük geliyor düşün ve tek bir yastıktasın. bir anlam ifade ediyor. güzel geliyor. aşkı hissediyorsun. ya da sen hissettiğini sanıyorsun. ne bileyim lan aynı yastıktasın nefesleriniz karışıyor birbirine, sıcaklığınız yer değiştiriyor falan.
neyse aylar sonra ilk kez biriyle uyumanın verdiği huzur aşk vs muhabbetine girmeden uyurken gözüme dirsek dahi atabilen biriyle aynı yastığa sığamadığımızı farkettim. hani doğru düzgün bir ilişki de bekliyorum yaa çocuktan dedim ben yastık alayım kendime olmuyor böyle sığmıyoruz yetim gibi yatıyorum yatakta dedim. hani erkekler böyle şeylerden ifrit olurlar ya biraz şaşırmasını bekliyorum zaten ne alaka yaa falan diye. kendime yastık alcam lan eve yerleşiyorum bildiğin. çocuk gayet rahat sen bilirsin al evde bir sürü kılıf var zaten kullanmış oluruz dedi. ben bir sevindim bir sevindim zaten. eh iyi tamam o zaman dedim. ohh be falan diyorum. ama ben o yastığı alamadan(yastık muhabbetinden 4 saat sonra) çocuk defolup gitti. ben de salak bir yastığa anlam yükleyip ama ben yastık alcaktım yaa diye oturup ağladım. evet aynen bu şekilde ağladım. sırf o yastık için ağladım. yanına bir de gece lambası alırım  oda da gece karanlık olmaz diye düşünüyordum ve ben sırf o yastığa ağladım. hala da aklım o yastıkta yani. negzel lan ikea’dan alışveriş yapacaktım, alışveriş yaparken kendimden geçecektim. yastık alcaktım ben yaaa. onun evinde benim bir yastığım olcaktı. yastık işte. gerizekalı bir yastığa öyle bir anlam yüklemişim ki şimdi bu haldeyim.

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil