31 Ekim 2011 Pazartesi

hayatımdaki en ilginç ilk öpücük

şimdi ilk öpücük diyince hayatımdaki ilk öpücük değil o çocukla olan ilk öpücük. açıklamamızı da yaptıktan sonra anlatmaya başlayabiliriz.
3 aydır falan tanışıyor 1.5 2aya yakındır flört ediyorduk. ben öyle sanıyordum. (yanılmışım) neyse işte ben istanbul’da değildim sonra döndüm falan buluşalım dedik. buluştuk. yalnız durum şu ki çocuk fazla tatlıydı. evet evet fazla tatlıydı. ben ilk şoku yaşamıştım zaten. gördüğüm gibi değildi. içimden lan nasıl olur diye geçirirken çocuk gülümseyince çıkan gamzelerini görünce gerizekalısın kızım sen dedim.(gerizekalı lafının nedenini sonra anlatıcam) neyse işte buluştuk gittik bir yere oturduk. alkol almayacağız yaa çay içiyoruz. ne de severim çayı hani!! ( artık seviyorum gerçi ) muhabbet falan derken ben içimden de çocuk çok tatlı yaa falan diye geçiriyorum. hani 1 2 sevgili haricinde böylesi denk gelmedi daha. 
alkol çekti bünye tabi sonradan. dedik bir şeyler içelim bir yerde. gittik mekana oturduk. karşılıklı muhabbet ediyoruz falan. zaman geçiyor yavaş yavaş. sonra bu bir ara kalkıp geri döndükten sonra yanıma oturdu. heh geliyordu işte yavaş yavaş. anlıyorsun zaten. biz gene muhabbete devam ediyoruz falan. kolunu falan da uzattı ben de kafamı dayadım. güzel güzel gidiyor her şey. çerez söyledik sonra biraların yanına. birbirimize de yediriyoruz. böyle hoş anlar, romantiklikler  falan yani. yavaş yavaş geliyor o an. belli etmesini bekliyorum ama yok belli de olmuyor. neyse işte tam o sırada fındık verdi ağzıma veçiğneme dedi. ben neden niye noluyor lan!!! derken bir anda dudaklarımızı birleşmiş buldum. fındık yer değiştirdi ağzımızda(iğrenç değil aksine çok güzel) sonra tekrar bana geldi ve şimdi çiğne dedi. ama bende nasıl bir sırıtış var anlatamam. hayatımın en ilginç öpücüklerinden biriydi. hiç beklemiyordum. anlamamıştım. laaan!!! falan oldum hatta o an. eğlenceliydi, ilginçti, hoştu. ama bir boka yaramadı işte. nasılsa o da bırakacaktı bıraktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder