31 Ekim 2011 Pazartesi

inanmayın sakın



pes oynayabiliyorum
- yemek yapabiliyorum.
- her ne kadar galatasaraylı olsam da eski sevdiceğim yüzünden “kartaliçe” gibi bir lakaba sahibim ve fenerli arkadaşlarımı diğerlerinden daha çok seviyorum. sanırım bir takım tutmuyorum. zaten barçalı idim ben. neyse ne diyecektim futboldan anlıyorum.
ofsaytın ne demek olduğunu çoğu erkekten daha iyi biliyor ve daha iyi açıklayabiliyorum.
aptal değilim. 
kıskanç değilim. gereksiz tripler atmıyorum. her şey dozunda oluyor.
- maçlara gitmeyi seviyorum. (futbol, basketbol, tenis, voleybol…)
- maç izlemeyi seviyorum. önemli bir maç varsa gözüm sevgiliyi falan görmez. (bir beşiktaş maçı sırasında maç izlerken farklı şeyler yapmışlığım var kabul ama maçı tercih etmiyorsa adam benim suçum ne? hem tv açıktı zaten izledik sayılır)
sıkıcı değilim.
- iyi içici değilim ama rakı bile içebiliyorum.
- regl sancım bile yok. (kadın olduğumdan şüphe ediyorum bazen)
- tüm bu erkeksi şeylerin yanında tam anlamıyla dişi olabiliyorum. 
gene de yalnızım lan. yani sözlüklerde, orda burda sitelerde erkeklerin bu saydığım özelliklere sahip kız istediklerini dile getirmelerine kanmayın. alakası yok. daha pes oynuyorum diye bana aşık olan birini görmedim(aa bir tane vardı ama 2 gün sonra hiç aramadı) heyecanla ofsaytı anlatırken hiçbir erkek benden etkilenmedi. trip atmıyorum diye terkedildim belki de. neyse yani diyeceğim şudur ki inanmayın. bak ben ortaokuldan beri kendimi bunlar üzerinde geliştirdim de noldu? kimse gelip bana o formanın içinde çok seksisin demedi. yani elde var sıfır. bir sürü terkedilmişlik, bir sürü aşk acısı… o istemiyorum diye anlattığı kızlardan olun. her zaman kazanırsınız her zaman. 

2 yorum:

  1. katılıyorum ve çok doğru diyorum çünkü erkeğim ve biliyorum :) benimde bi kız arkadaşım var başlarken herşey cok güzeldi ps atıyoruz, maç izliyorum, yakınlaşmalarımız falanda böyle daha sertti falan ama zamanla romantik değilsin erhan, romantik ol, onu yap, bunu yapma, benim özgürlüğümü kısıtlama, maça mı gidicez yani biz sevgiliyiz, önceleri gittiğin ocakbaşını bile beğenmez......veeee ayrılık sonrada suçluluk bilmiyorum ama iki cins arasında bi uyumsuzluk var :)

    YanıtlaSil
  2. kızlar ve erkekler ilişki başlarken kendilerini karşısındakine beğendirmek için türlü hilelere başvurur elde edince de gerçek haline döner ondan kaynaklı bu durum. ilişkiler ne kadar uyumluyuzdan sen eskisi gibi değilsine doğru hızlıca gidiyor

    YanıtlaSil