31 Ekim 2011 Pazartesi

sayın yaşlı adam

hayatımı değiştirendir. her ne kadar sevgili sıfatını almasa da değiştirendir. 
benim şu anki karakterimin sebebidir. hem iyi hem kötü. 
ben her şeyden korkan ben şu an onun sayesinde hiçbir şeyden korkmuyorum. ben sevgilim beni öpecek diye yüzüne dahi bakamazken şimdi bunun korkusunu hiç yaşamam. 
ben onun sayesinde tabularımı yıktım. 
ben onun sayesinde istanbul gibi bir yerde güçlüyüm. 
ben onun sayesinde bir sürü film izledim.
ben ondan bir sürü şey öğrendim.
şu yaşıma rağmen bir kadın gibi davranabiliyorsam sebebi odur. 
çoğu şeyin nedeni, çoğu şeyin ilki, çoğu şeyin sonucudur. hiç benim olmadan benimdir.
fakat;
ben onun yüzünden herhangi bir erkeğe yaklaşamıyorum.
ben onun yüzünden bir sürü kritere sahibim.
ben onun yüzünden benle biri ilgilense şu filmi izledin mi diye soruyorum.
hayatımda gördüğüm en birikimli, en yetenekli, en kültürlü adam yüzünden ben şimdi bu haldeyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder