31 Ekim 2011 Pazartesi

birkaç bira ve bar önü sonra tekrar umutların yıkılması

Benim ne hissettiğim umrunda bile olmayan adamlar için üzülmeyi bitirmem gerekiyor artık.  Çünkü onlar devam ediyorlar ve ben mal mal kalıyorum sadece. Sen orda ağlarken adam hiç umursamadan eğlenmeye devam edebiliyor. Yani üzülen sadece sen oluyorsun orda. Kendini boşuna yıpratan sen oluyorsun. Yüzüne bakarak senle mutluyum dediğin adamın kafasından başka bir hatun geçebiliyor. Adam seni öperken bile başkasını düşünebiliyor. Ya da senle acı bile çekebilirim dediğin adam sana büyük acılar bırakıp siktirip gidebiliyor. Bu sefer doğru erkek dediğin erkek kusura bakma ama ben bir ilişki istemediğime karar verdim diyebiliyor. Bundan daha fazlası da var tabi. Bunlar yakın tarihte olanlar ve aklıma kalanlar. Neyse işte hepsi için ağladım ettim içtim. Günlerce sarhoş gezdim ben. Hala da sarhoş geziyorum ya.
Sarhoş olunca geçiyor mu diye soruyorlar? Geçmiyor abi geçmiyor. Sadece uyuşturuyorsun beynini düşüncelerini. Sarhoşken daha çok acı çekiyorsun aslında çok daha fazla hem de. Sadece salak salak gülüyorsun o acı çekişler arasında. Sonra mı sonrası banyoda bitiyor zaten. Ayılmak için saatlerce suyun altında oturuyorsun. Bu kez bir daha yanıyor canın. Ayılırken daha da acı çekiyorsun. Katlanamıyorsun bazen ağlıyorsun. Yüzüne düşen su damlaları ve suyun sıcaklığıyla sen ağladığını anlamıyorsun zaten ama rahatlıyorsun.
Uzun zaman sonra dün gece böylesine çok ağladım. Hıçkıra hıçkıra ağladım resmen. O ses benden mi çıkıyor lan falan dedim kendime hatta. Ayakta duramayacak kadar sarhoş nefes alamayacak kadar acı çekiyordum. Ve bunların tüm nedeni sadece birikmişlikti. Son 1 senenin birikmişliği ya da son birkaç ayın birikmişliği. Yine mi lan! Acısı. Kahrolası yine mi aynısı teraneleri işte.
Bir barın önünde ağlarken siz bir hiçsiniz. O an orda kimse sizi siklemiyor ve siz sadece bir duvardan güç alarak ağlıyorsunuz. Ama hiçliğinizden bir şey eksilmiyor.  Hiçliğiniz sizi bırakmıyor.  
#sana böyle hissettirdiğim için üzgünüm
#sana böyle düşündürttüğüm için üzgünüm
#bu benimle alakalı seninle değil
#ben bir ilişki istemiyorum
#ilerde daha çok üzüleceğine en başında üzül
#beni yanlış anlamışsın
#geçmişim yüzünden böyle oldu
Olum herifler bu cümleleri kurarken ben içimden onlarla beraber söylüyorum yaa. Hatta o yüzden suratımda anlamsız bir sırıtma oluyor falan. Komedi lan. 
Klişelerinizi sikeyim size bir şey olmasın yaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder