31 Ekim 2011 Pazartesi

kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa sen üstüne tekila ve tuz iste

kasımın sonu ya da aralığın başına denk gelir ilk tekila içişim. zaten tek birada sarhoş olan bendeniz 2 bira sonrası tekila da tekila diye bik bik ötmüş sonunda arkadaşından o muhteşem şeyi almıştır. nasıl içileceğini bile bilmez halde geldi önüme. güzelce bir yaladım tuzunu ve bir anda diktim kafama. tam limonu ağzıma atıyordum ki arkadaşım elimden tutup hadiii bizim şarkımız başladı diyip beni sahnenin önüne götürdü. ve dans etmeye başladık.
eğer dans etmek istersen 
kırık kalpler salonunda
bana hiçbir zaman dönme
arkadaşça ya da dostça
Beni gercekten sevdiysen soyle
Asla hayır deme
Herkese bahset
Senden benden bizden…
oysa ki tekila içtin lan bir otur sakin bekle çarpar belki di mi? ama yok ben saatlerce dans ettim. kendi çevremde döndüm.
 sarhoş oldum mu evet. ama o tekila güzeldi be. 

1 yorum: