31 Ekim 2011 Pazartesi

anladım dedim belki de yalan söyledim

fazla zor olandır. kafanız bir türlü basmaz bazen. olmaz yani. ama sonra bir sihirli değnek değer sanki. laaaaan falan diyip değişiverirsiniz. aslında bir anda olmasına anlam veremezsiniz ama olur yani. şu an ağlayıp zırlamam gerekirken acayip bir mutluluk hissediyorum mesela. nasıl olduğunu anlamasam da anlamışım bir şeyleri. aşk acısı adı altında çektiğim şeyin aslında sadece kendimi acıtmak olduğunu ve bir boka yaramadığını anladım. benim hayatımı bir kere daha mahvetme lüksüne sahip olmadığımı anladım. onun yeri değişti mi? hayır. o hep özel olacak benim için ama artık canım acımayacak. onun yanında gerçekten mutlu olabildiğim için, onu görmenin bana iyi geldiğini bildiğim için özel kalacak ama bir anlamı olmayacak. hayatta hiçbir şey için değmiyormuş bunu anladım. yarın geri kalan hayatımın ilk günü ve ben bunu bir konserle kutlayacağım. 

bunu okur musun bilmiyorum ama sen özel birisin. en azından benim için hep öyle kalacaksın. ama artık canım yanmıyor. hayatımda hep bir yerin olacak. ne zaman geri gelir benle normal sohbet edebilmeye başlarsın bilmiyorum ama ben bugün değiştim. yalansız dolansız değiştim. ve anladım. bugün anladım. şimdi iyiyim. mutluyum. ve seninle belki bir gün tekrar arkadaş olabileceğimi düşünüyorum. öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder