31 Ekim 2011 Pazartesi

yarım kalan hikaye

biz hikayelerimizde yaşadık aşkımızı. hiç birbirimize sahip olamadık. ne sen beni delicesine sevdin ne ben seni sevdim. dokunamadık bile birbirimize. sevemedin beni usulca. uzun uzun kaybolamadım gözlerinde. ama hikayelerimizde yaşadık biz bu ilişkiyi. kaç tane var kaç kere okudum hiç bilmiyorum. 
hep çok mutluyduk yazdığımız hikayelerde. hiç mutsuz olmadık. hep eğlendik. biz sevişmelerimizi bile hikayelerimizde yaşadık. beraber yemek yaptık bazen. bazense film izledik. biz sevdik birbirimizi orada. uzun uzun sevdik. derin derin sevdik. beraber uyuduk, sarıldık, sarhoş olduk.
sonra hadi gerçek yapalım dedik. hikayelerimizi canlandıralım. denedik. olmadı. yarım kaldı. hikayelerimizdekileri bile yapamadık. daha doğrusu hiçbi’ şey yapamadık.
bunu neden mi yazdım? bugün hikayeyi yarım bırakıp gittin yaaa sen ilişkimizi de yarım bırakıp gittin.  sanırım bizim hikayelerimizle gerçeğimiz birbiriyle örtüştü. yarım bi’ hikaye değil mi zaten yaşamaya çalıştığımız. hani senin yarım bıraktığın. aynı bugünkü gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder