31 Ekim 2011 Pazartesi

canım yanıyor

seni sevdim ve canımı yaktın
seni seviyorum ve canımı yakıyorsun
seni seveceğim ve canımı yakacaksın
nefes alıp veriyorum büyük bir acıyla. canım yanıyor. kısa kısa soluklar bunlar. sanki çok koşmuşum da yorulmuşum gibi. ( bu aslında doğru di mi ) bugüne kadar ne kadar çok uğraştım, çabaladım. ama hala canım yanıyor. bir çok şeyi yok saydım bazen. umursamadım ama olmadı başaramadım. hala canım yanıyor. canım yanmasın diye nefes almamaya çalışmak nasıldır bilir misiniz? ben çok iyi bilirim. kesik kesik nefes almak. hiçbir zaman oksijenin tam olarak gelmemesi. kahrolası beyninizde sürekli hormon salgılamak için sinyal verilmesi ve beraberinde gelen gözyaşları artı kalbinin kırıldığını hissetmek. düşünsenize bir bardak düştü ve kırıldı siz de kırılan parçaları daha da kırmaya devam ediyorsunuz. ve yığılma oluşuyor. aynen öyle bir durum şu anki. hala kırılmaya devam ediyor ve göğüs kafesime büyük bir baskı yapıyor. canım yanıyoranlasana. 
nefes almak gittikçe zorlaşmaya başladı ve ölüm gittikçe yaklaşıyor. tik tak tik tak tik tak… hala hayata tutunmak için nedenlerim aynı ve ben bu yüzden her gün yeni bir şarkı keşfediyorum ve ben bu yüzden her gün yeni bir film izliyorum. 
daracık koltuğumda bacaklarımı karnıma kadar çekmiş şekilde yatıyorum ve yine aynı şarkı ilerliyor gecenin sessiz karanlığında ve bir kere daha:
love hurts
but sometimes it’s a good hurt
and it feels like i’m live

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder