31 Ekim 2011 Pazartesi

zeka ve cinsel çekicilik

yani bir kadın olarak zeki olan bir erkekten ki bunu gözüme sokmadan gösteren bir erkekten etkilenebilirim ve bu etkilenme cinsel anlamda olabilir. evet bazen zekice bir şey yaptığınızda çok seksi görünebiliyorsunuz. yani bu olması gereken bir şey zaten. bir erkeğin benden zeki olmasını seviyorum zaten ben. o yüzden bu da bana hoş geliyor. yani çocuk çok yakışıklı olmasa da zekası kapatıyor çoğu şeyi. ne bileyim bilgisayarda bir şeyler yapıyor hoşuna gidiyor ya da senin çözüm bulamadığın bir şeye anında çözüm buluyor laaaaaaan falan oluyorsun. 
mesela aşık olduğum çocuk zekiydi abi. bana göre zekiydi. pratik çözümler buluyordu ya da ne bileyim ben bir şey savunurken bir cümle edip hııııııııı oldu o zaman haklısın dememi sağlıyordu ve ben etkileniyordum bunlardan. hoşuma gidiyordu.

mühendisler de dışarıya kapalı olmasalar bunu kullanabilirler yani. tamam bölümlerinde pek kız olmayabilir olanların da biri ondna yakışıklı diğerinden o güzel olabilir ama başka bölümlere yöneldiklerinde zekalarıyla etkileyemeyecekleri kız yok bence. olay sadece tip değil biraz konuşmayı ve giyinmeyi bilmek yeterli. geriye kalan her şey zekaya kalmış.

not: ayrıca mühendis gömleği gayet hoş bir şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder