14 Temmuz 2011 Perşembe

gelecekteki sevgiliden istediklerim





artık gelmesen de olur demek istiyorum ama sen gene de geleceğim diyorsan bi' liste yaptım seninle ilgili

- bilgisayardan anlamanı istiyorum ben hiç anlamam çünkü. böyle egzantrik şeyler falan yap ben de büyüleneyim. ayrıca öyleyken çok seksi görüneceksin gözüme bunu bil.
- lunaparkları sevsen mesela güzel olur. ben korkarım ama beraber kamikazeye falan binsek?
- kitapları sevsen mesela. durup dururken bi' kitaptan bi' cümle söylesen. etkilenebilirim hani.
- kitapçıları da sev. böyle saatlerce gezelim kadıköy'de, sahaflarda.. o eski kitapların kokusunu içimize çekelim.
- film izlemeyi sevmelisin. böyle sürekli film almalıyız sinemaya gitmeliyiz. filmleri takip et yani. hee bi' de yönetmenlerden anla biraz ben pek anlamam o yüzden bana filmleri güzelce açıklayabilmelisin.
- bi' de beni kucağına, sırtına falan alabilmelisin. sarhoş olurum ben çünkü. böyle atlarım sırtına falan.
- bi' enstrüman falan çalsan güzel olur. davul çal mesela. davul çalan erkek candır bak. gitar da çalabil ama. iki enstrüman oldu kusura bakma ama zaten gelmeni çok istemiyorum.
- güzel bi' müzik zevkin ve arşivin olsun. benim bilmediğim şeyleri dinle ve her gün beni farklı bi' grupla, şarkıyla falan tanıştır.
- battaniye, şarap ve film 3lüsünü sev. bu önemli.
- çabuk sarhoş olma. ben zaten hemen olacağım sen ayık kal.
- uykuyu sevme özellikle gece uyumayı. gündüz uyuyabilirsin sorun değil.
- istanbul'u bil. ben pek bilmem. ama beni değişik yerlere götürmelisin. gezdir yani. bi' de mimari yapılar hakkında bilgin olsun birazcık.
- iğrenç espri yapabilirsin rahat ol. ben gülerim çünkü.
- bazen aptal olabilirim gülüp geç.
- sarılmayı sev. ben çok severim. sıkı sıkı sarıl bana hep. uyurken arkamı dönüyorsam gel sarıl. dışarda yürürken durup dururken sarıl. hep sarıl yani.
- küçük ayrıntılar önemlidir. mesela çay sevmediğimi bil. latte machiatoyu çok sevdiğimi bil. vişne takıntım olduğunu her şeyin vişnelisini yiyip içtiğimi bil.
- maçlara gidelim senle. futbol, basketbol, tenis... farketmez. beraber gidelim. bi' de galatasaraylı olmazsan sevinirim ben galatasaraylıyım çünkü. fenerli olsan çogzel olur.
- konserlerden de haberin olsun. onlara da gidelim. sonra beni omuzlarına alabil. boyum kısa çünkü. hee sen de 180cmden aşağı olmazsan sevinirim.
- uzun uzun konuş anlat. ben dinlemeyi çok severim ama çok da konuşurum hani. bazen kendimi kaybederim hızlı da konuşurum o anlar da beni öperek susturabilirsin.
- bana günaydın mesajları at. çok hoşuma gider bu.
- beni öperek uyandır. benden önce uyan ya.
- arkadaşlarıma laf etme. onlarla tanış. ama kıskanma.
- eğer güzel bi' kız görürsen hayatım baksana şu kız güzel değil mi diye sor emin ol dürüstçe cevap veririm. ama içinden geçirme öyle açıkça söyle.
- 2 gün sonra gideceksen gelme lütfen. uzun ilişki istiyorum ben.
- iki cümleyi bi' yere getirebil. böyle güzel yazılar yaz. bana notlar bırak. olur olmadık zamanda karşıma çıksın.
 
- aynı evde yaşamayalım lütfen. sıkılırız çünkü. 
- dövmen olsun bi' de. ben dövmeye dokunmaktan çok hoşlanırım çünkü.
- yemek yapmayı bilsen de güzel olur bak. mutfak iyidir. beraber de yaparız güzel olur.


editlerim aklıma geldikçe ben burayı. şimdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder