13 Temmuz 2011 Çarşamba

bir adam tanıdım



bir adam tanıdım… geçmişe takılıp kalmış.
bir adam tanıdım… yaraları sarılamamış.
bir adam tanıdım… hala kanayan.
bir adam tanıdım… uyurken kavga eden.
bir adam tanıdım… uyurken bile huzur bulamayan.
bir adam tanıdım… cevapsız soruları olan.
bir adam tanıdım.. cevap aramaktan korkan.
bir adam tanıdım… kendini dış dünyaya kapatmış.
bir adam tanıdım… hayatına kimseyi almayan.
bir adam tanıdım… kimsenin hayatına girmeyen.
bir adam tanıdım… sevmekten korkan.
bir adam tanıdım… sevilmekten korkan.
bir adam tanıdım… maskeleri olan.
bir adam tanıdım… nedensizlikleriyle anlamlı.
bir adam tanıdım… saçlarına aklar çok erken düşmüş.
bir adam tanıdım… gülmeyi unutmuş. (içten gülmeyi)
bir adam tanıdım… kalabalıkta bile yalnız.
bir adam tanıdım… suskunluğu hayatını anlatan.
bir adam tanıdım… bedeni yanımdayken ruhu başka yerde olan.
bir adam tanıdım.. hüzünlü sevişmelere sahip.
bir adam tanıdım… herkesten farklı ama hepimizle aynı.
bir adam tanıdım… siz de tanıyın.
bir adam tanıdım hayatım değişti. bazen çok uzun bir rüyaydı diye düşünüyorum. öyle bir adam hiç olmadı. ben hayalimde yarattım onu ve düşünürken uzun bir uykuya daldım. uyudum uyudum uyudum… günlerce uyudum. böyle bir adam gerçekte var olamazdı. varsa bile çoktan ölmüş olması gerekirdi. benim bilmediğim bir zamanda yaşamış olmalıydı. bir rüyadan ibaretti. misafirliğe gelmişti rüyama ve uyandığımda defolup gidecekti. ne zaman uyanacağımı bilmiyordum. sadece bu adamı tanımaya çalışıyordum. düşlerime düşmüştü aşk. gözlerimi her açar gibi olduğumda daha da sıkı kapattım. uyanmak istemiyordum ama uyanmam gerekiyordu. çünkü bu rüya bir bataklıktı ve ben nefes alamayacak kadar batmıştım. derin bir nefesle uyandım. uyandığımda o yoktu ama bedenim onun kendine has kokusuyla kaplanmıştı. uzun uzun içime çektim o kokuyu. tekrar uyumak istedim, rüyama devam etmek istedim ama olmadı. olması imkansızdı zaten. aynı rüyaya tekrar yatmak mümkün müydü hayatta? sonra… sonra da hep kısa uykulara yattım. anlık, bölük pörçük uykular… rüya falan da görmedim bir daha. görebilecek kadar uyumadım çünkü hiç. bir daha da düşmedi düşlerime ‘aşk’.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder