13 Temmuz 2011 Çarşamba

uyanırsın bazen

boktan geçen bi’ gecenin daha da boktan sabahına istemeye istemeye uyanırsın. gecenin cümleleri geçer kafandan. yastığa gömersin bi’ kafanı önce. şu siktiğimin güneşi bile iyi gelmez sana. o yastığa boğmak istersin kendini. sağa sola dönersin bi’. kalkmamak için bahaneler düşünürsün. ama kalkarsın. kafan dolu, küfrede küfrede kalkarsın. bazense sikerim lan diyip gülümsemeye başlarsın. uyanırsın bazen. 
uyumuyorum ben pek. geceleri uyumayı sevmem ki ben. günün ilk ışıkları vuruyor yüzüme ve ben gene mi sabah oldu lan diyip yatağa yöneliyorum. gene sabah oldu be. sonra.. sonra akşama kadar süren bi’ uyku durumu. zorla kaldırıyorlar yataktan. kaldırmayın lan ne olacak. uyusun bu hatun. zaten her şey boktan. elimden her şey alınıyor. bari uykumu almayın lan diyorum ama olmuyor işte. gene de kaldırıyorlar. yemek yemeliymişim. lan zaten her yerimden yağ fışkırıyor yemek yesem n’olcak yemesem n’olcak? anlatamıyorum işte. uyanıyorsun bazen.
o değil de şu an kulağımda çalan şarkı bin sevmek bin defa ölmek demekmiş. lan ben kaçıncı kez öldüğümü unuttum be. niye uyumuyorum sanıyorsun? o kadar çok öldüm ki artık uyuyup uyanıp tekrar ölmeye korkuyorum. uyumamayı ya da uyanmamayı seçiyorum. neden mi? çünkü uyanmazsam gene uyumak zorunda kalmam ya da uyumazsam gene uyanmak zorunda kalmam ve ölmem. aklıma gelmez. gene mi sabah oldu demem. gecelerin insanıyım ki ben. yalnız, sessiz, sakin… güzel sanki böyle. evdeyken alkol eksik oluyor ama olsun. ayık olarak da çekiliyor bu hayat. uyanıyorsun işte bazen.
not: bira.fm candır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder