27 Ekim 2012 Cumartesi

sizinle bir sır paylaşıcam


1.5 senedir deli gibi aşık olduğum 7ayımı geçirdiğim ve hayatımı mahveden adam bana geri döndü. bildiğin döndü yani. en son 7 ay önce görüşmüş ve beni son kez öpmüştü. sonrasında senle konuşacak bir şeyim yok diyerek siktirip askere gitti. sonra döndü geri geldi. 10gün önce beni aradı. geçmiş doğum günümü kutladı. sonra her gün bi bahaneyle bana yazdı. konuştuk ettik. salı günü dışarı çıkıcam dediğimde ki saat 10a geliyordu. ben de çıkıcam dedi.kadıköy güzeldir şimdi çık dedim. taksime de gidebilirim dedi. ben mecidiyeköydeyim saat geç bu civarlarda olcam dedim. sonra gel bana bira ısmarla dedi. dalga geçiyor sandım gelirim biliyosun dedim gel dedi. çıktım evden metroyla taksime geçtim. ilk defa gecikmiştim ve ilk defa o erken gelmiş beni bekliyordu. üzerinde çok hoş bi hırka vardı. hani şu depresyon hırkası dediklerimizden ama onunki cidden hoştu. baraka diye bir yere gittik. 90lar pop-rock çalıyordu o gece. herzamanki gibi onun tanıdık mekanıydı. biz girer girmez bi oo hoşgeldin sesiyle karşılaştık zaten. herkes bana da sevecen davranıyordu onun yanında. sigara içebilmek için balkon tarzı olan bi köşede masaya oturduk. ilk içkilerimiz geldi ki adım gibi emindim o biraları benim ısmarlamayacağımdan. sigaralar birbirini kovalıyor bi içiyor muhabbet ediyorduk.
-erkek arkadaşında mı kalıyorsun sen şimdi
+hayır okuldan arkadaşlarımla kalıyorum sınavlar falan ders çalışıyoruz
-bu şarkı sana gelsin
(ve fonda ne senle ne sensiz temalı bi şarkı)
sadece gülümsedim.
-tshirtün güzelmiş
+teşekkür ederim
-tarzın güzel olmuş
-farklı olma fark yarat
+ sıradan ve sakin bi insanım ben
-sakin olsan benim gibi birine bulaşmazdın
+denk geldi işte
-hayat tesadüflerden ibaret
+aynen öyle eğer ben sözlüğe geri dönmesem senle hayatta tanışamazdık
ama o fark yaratmam hususunda devam etti.
-bak fotoğraf çekmeye başlamışsın güzel ama çektiğin fotoğraflarla fark yaratabilirsin. ben fotoromanlar yaptım ve hepsi önceden yazılmış yazılardı ve fotoğraflara uyduruldu
anlattı anlattı. sessizce dinledim.
bi an;
-neden devam etmiyorsun hayatına
+ben orda kaldım olmadı denedim ama beceremedim zaten kimse de aklında başkası olan bi hatunla olmak istemiyor kısa sürüyor ilişkilerim
-sen iyice bana benzemişsin
dedi güldüm. 
-bir şey var bir şeyden korkuyorsun ve yürümüyorsun neden yapıyorsun bunu_
+beceremiyorum işte olmuyor. yapamıyorum.
kafasını eğdi bana uzandı ve 20lerdeyken öpeyim 30uma gelince belki öpmem seni dedi ve beni öptü. öperken elimi tuttu yine. çekildim.
-özlemişim bu dudakları ya da dudak özledim bilmiyorum 
+…
-ne var yalan mı söyleyeyim dürüst olmayayım mı?
+ol tamam
öpmeye devam etti beni.
senin de istediğin bu değil miydi dedi. ben bunu değil seni istiyordum dedim.
gene uzun uzun neden olamayacağını anlattı. her zamanki gibi ben sana en başında demiştim savunmasını yaptı.
sonra dj kabininin olduğu yere geçtik. bir şeyler başlıyordu hayatımızda ama ne olduğunu o an bilmiyordum. taa ki cam kenarına onun yanına geçene kadar.

2 yorum:

  1. cam kenarında kendini mi gördün:)

    YanıtlaSil
  2. hayır tabi ki de bu yazının devamı var hoparlörün üstünde oturyordum diye başlıyor

    YanıtlaSil