27 Ekim 2012 Cumartesi

özür dilerim sevgilim ben o olamadım


taksim dönüşü gelen bi telefon. seni bi daha aramıcam diyen adamdan. 
-napıyosun
+taksimdeyim yurda dönüyorum sen napıyosun
-2saat sonra taksimde olcam ben de. 
o arada bi sürü şey dedi anlamadım hiçbirini sonra da görüşürüz dedi kapadı.
sonra aynı anda atılan mesajlar.
-hayatımın en sevdiğim yanı kulları ben koyarım. patronla kavga ederim bugünkü gibi. kimi zaman vazgeçerim
+cidden yoruyorsun beni bazen hayatımı tuvalete çevirdin resmen. istediğin zaman gelip istediğin zaman çıkıyorsun. ben deli gibi kal isterken gidiyorsun. yeter artık giderse gitsin dediğim de geliyorsun. allak bullak oldum sayende
+anı yaşıcaksak kural olmaz
-sen anı mı yasatıyorsun yoksun ki
+ben mi yokum olmayan sensin. adını bile koyamadığımız bu ilişkide olmayan sensin
-bana yoksun diyordun sen nerdesin
+ben hep senin yanındaydım. benden ne bekliyorsun bilmiyorum. ne yapmamı istiyorsun bilmiyorum ama ben hiç değişmedim
-3 tane sayayım mı hemen
+say
-arkadaşlarımlayım
kuafördeyim
yurda gidiyorum
3 farklı gün
ekemem
kan göremem
yurda giriş saatim var
+bugün benle mi buluşmak istiyorsun bu mu yani? ayrıca yurtta kaldığımı saat sorunum olduğunun biliyorsun. sen 3 tane sayarken ben sana tonla sayarım tonla
- ben taksime gidiyorum
+taksime gidiyorum dedin gel demedin
- 29-1 yoktun. 29+1 yoksan 30da görüşürüz
+29-1de yanındaydım ben senin. geçen sene senleydim. bu sene de senle olmak istedim  sen çektin gittin. ben artık napacağımı bilmiyorum ya.
-ben çekip gitmedim dün gece evde dizi izledim. geçen sene ben sana hatırlattım sen zirvedeydin
+dün gece ben senle olmak istedim ve doğum gününü kutladığımda çekip gittin ve geçen sene de o gecenin sabahında beni evden kovdun
hem sen benim hangi doğum günümde yanımdaydın? 6ay sana bi sürü mesaj çektim. aramadın. beni eski sevgilinin adıyla uyandırdın bişey demedim. senin gerizekalı sevgilinin aşağılamalarını çektim bişey demedim
-ben seni aradım. geçmişime sahip çıktım. geçen sene aradım. kimdi o?
+yanımda diildin
-askerdeydim
onun yerine seni aradığım insan mı?
+beni neden aradın sen?
sırf sana hayır diyemiyorum diye.
onun yerine beni tercih ettiğinden değil.
o kadının bana neler dediğini biliyor musun?
nerden bilcen?
neyse ya.
mesela tezgah’a neden gitmiyoruz artık biz
o hatunu görme diye.
bana gelip de geçmişime sahip çıktım deme.
fatih beysin di mi artık sen. 2gün sonra bana sen bana göre değilsin benim statüm artık farklı diceksin. yine gideceksin.
- GELDİĞİMDE
geldiğimde,
notun duruyordu masanın
üzerinde
sekizde yatmıştın
saatime baktım sekizi beş 
geçiyor
o gün anladım bu ilişkinin
yazgısını
takvim tutmazlığı
aramızda düşman gibi duran
zamanı
o gün anladım
senin bana erken 
benim sana geç kaldığımı
(murathan mungan)
tezgah’a neden mi gitmiyoruz?
ben ayağımı orda çatlatırken kimse bana sahip çıkmadı diye. kimse dur demedi diye ve bana kimse yeter iç demedi diye.
+kendin gittin ama geçen.
- ama ben her taksime çıktığımda selam diyorum o mekana
ya mesele o diil. sen beni çok berbat hallerde bıraktın. kadının birinin bana orospu demediği kaldı.
ama ben hep seni sevdim vazgeçmedim
+biliyorum bunu
inkar etmedim ki
sebebini aradım ama inkar etmedim.
+o zaman bana yüklenme artık. yanımda yoksun deme nolur. normal bi ilişkimiz olsa. sevgili de olalım demiyorum ama birşeyler normal olsun artık
- bir ben normal değilim
iki ben sarılmak istedim çoğu zaman
üç hayaletlikten sıkıldım la
+ben de normal değilim artık ama hala aynı yerdeyim.
-dünyama hoşgeldin
neyse yine sebepsiz kavgalar
yine tek başına sarhoşluk
yine ders çalışmak yerine taksimde olmak
yine kafana sıçan ben
sinem sen yurda ben de daha da güzel kafaya yol alıyoruz.
+ kavga edelim ya edelim nolcak ama gitme artık
güçlü olamadığım için üzgünüm
-yeni türkü-sezenler olmuş
kızgınlıkla değil samimiyetle bi süre her şeyden yok olmak istiyorum.
deniyorum olmuyor işte üzgünüm
+ sen bilirsin alıştım ben eskisi kadar acıtmıyor gelir gene diye kandırıyorum kendimi
denemiyorsun sen
denemek böyle olmaz hiç denemedin ben kendimi kandırdım belki seversin diye
-kendimce denedim la
+iyi madem sevmiyorsun olmuyor git o zaman sonsuza dek git en azından eskiden biri vardı canımı yaksa da mutluydum derim canım yanmasın artık.
-cidden gitmemse dileğin 
giderim
cevap ver yeter
+gitmeni istemiyorum ben ama her seferinde gidiyorsun.
-yanımda olmanı istiyorum ben. ama bi bok oluyor. sinirleniyorum. gidiyorum.
bak sana şunu açık söyleyeyim. sen beden değilsin. öyle olsa kolay olurdu her şey. ondan seni kullanıyor lafına kanma. ama dalgalı bi adamım. ondan mutlu olacağın birini bulunca ona koş gücenmem.
+ öyle bir şey düşünmedim hiç. ama her kızdığında gidecek misin
-ihtiyacım oluyor
sarılmaya uyumaya
ağlamaya
ama olmuyorsun
daha ne diyeyim ki
hayvan gibi yorgun alkollü ve daha da sarhoş olmaya gidiyorum.
ama sen orada olmuyorsun 
daha ne diyeyim
+nolur gündüz arasan biliyorsun durumumu. ben de senle olmak istiyorum senleyken dünyayı unutuyorum. hayatımda ilk defa biri bana aşık oldu onu bile bıraktım ama sen hep canımı yakıyorsun kendi dediğin olsun istiyorsun
-ben kendi dediğime sahip olamayıp seni arıyorum
+bak ben senin benle sevgili olamyıp bana bahaneler üretip gidip de başkasıyla sevgili olduğunda sildim her şeyi. 10ay yıkamadığım tshirtü yaktım ama ben de insanım gel dediğinde gelemem. beni 10da diil de 5te arasan bu gece yanında olurdum.
+bak bugün ölümden döndüm yarın sınavım olmasına rağmen taksime gidip içtim ben artık saçma şeyler istemiyorum her kafan attığında gidiyorum deme bağır çağır kavga edelim ama gitme
-tamam gel
taksimdeyim :)
+yurttayım ben. anlamıyorsun di mi?
- :) çağır geleyim dedin. üstü oku.
+bağır çağır dedim o çağırmak o çağırmak diil
- hadi ders çalış gelemiyorsun bari kendine yara
-sana çok kızgınım
+ niyee gene noldu?
-daha çok gün var. ben de sensiz geçen 10ay için kızgınım. bu süreçte gidip biriyle sevgili olabildiğin için kızgınım. bana onca bahane sıralarken.
beni ara diyip sonra da beni mal gibi ortada bıraktığın için kızgınım.
-duman-rüyanda görsen inanma
… 
telefonla aradı bişey dicekti demedi kapattı.
+ne dicektin?
-sakın bana ümit verme seveceksen başkasını.
ama şaak yine yol göründü gurbete
+ sana ümit verip başkasını sevmek mi
manyak mısın lan
1.5 sene oldu 1.5 
hala burdayım ben.
-daha rekoruma çok var. 4sene.
+inanmıyorsun di mi seni hep sevebileceğime
-evet inanmıyorum
+sen 4 sene sevmişsindir ama karşındaki senin bana yaptıklarını sana yapmamıştır.
inanma o zaman. ben de gideceğini biliyorum mesela. biz de böyle yaşarız ne var
-kes
şu an senle sarılıp uyumayı tercih ederken alkolik olmayı tercih ediyorum.
+mutlu ol
nasıl istiyorsan o şekilde. benle ya da bensiz ben yaptığım şeyler için özür diledim umrunda olmasa da diledim. ama beni biliyorsun sevgimi biliyorsun bu kadar yüklenme bana
-son sözüm
hayat artık sırtımda altında eziliyorum evet sana izin vermiyorum
ama cem karaca demiş
bugün sen çok gençsin yavrum
+biliyorum ama kahretsin seviyorum be işte
-sinem susuyorum
ama susmadan şunu söyleyeyim
git mutlu ol
hep bunu söyledim
+daha bikaç saat önce ne konuştuk biz ya
-bende mutluluk yok
+ sana gitme dedim lan 
gitme dedim
sana 1 sene önce biz mutlu olmasak da olur dedim
dedim bunu
-uyu lütfen 
uyandığında her şey çok geride kalsın
çok uzun bi gece. tonla yapılan telefon görüşmeleri artı bu mesajlar vardı. zor bi geceydi. saçmasapan şeyler yapılmak üzereydi. ve ben cidden çok korkmuştum. ama sevgi değişik bir şey. çok hem de. şimdi gene başa döndük. bu adam sadece sarhoşken böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder