27 Ekim 2012 Cumartesi

bu küllük gene dolmuş


şu an radyoda ilk defa duyduğum şarkı eşliğinde uzaktan gelen ezan sesiyle ve sigaramla yatağımda oturmuş ayaklarımı yerden kesercesine tekrar nasıl aşık olacağımı düşünüyorum. 
yoldan tek tük geçen arabaların sesi bölüyor müziğimi cam açık hafif bi rüzgar var yüzümü yalayıp geçiyor. cızırtılı radyo yayını bana eskileri hatırlatıyor. sigaramdan bi nefes daha çekiyorum. keşke bi kahve olsaydı diyorum. kahvem yok. uykusuz bi gece. sıkıcı bi pazar günü.
hafif üşüyorum ve pürüzsüz tenimde gezdiriyorum elleri ısıtmak istercesine. şarkı yükseliyor tekrar. bi sigara daha yakıyorum. şarkıda bi come on baby sözü geçiyor. kendimi dinleyip bu hayata neden geldiğimi düşünüyorum. dumanın gözlerimin önünde dağılışını izlerken gene flashbacklere boğuluyorum.
mutlu olduğum zamanlar geliyor aklıma. onun gözlerine bakarken gözlerimin güldüğü zamanlar. kendimi sevdiğim ona aşık olduğum zamanlar. sıkıcı bi pazar sabahında ben gene onu düşünüyorum. pazarları sevmem. yataktan çıkmam. boş geçer tüm gün. kahvem olmadığı geliyor aklıma. onun sütlü kahve teni geliyor sonra. cızırtılı bi radyo sesiyle sabahı karşılıyorum.
en iyisi ben şu küllüğü boşaltayım.

2 yorum:

  1. sonuç odaklı birisi olarak en büyük zaafın aşık olmak kuzum:)) boşver orgazm sigaranı yak sadece:)

    YanıtlaSil
  2. aşık olmayı seviyorum ama :D

    YanıtlaSil