27 Ekim 2012 Cumartesi

ben prensip olarak uyumuyorum


hayatım uyumayarak ve kendime özgüven pompalamaya çalışarak geçti. 
ortaokulda çok siliktim. daha doğrusu gene okulun en popüler kızıydım ama kendime hiç güvenmezdim. bizde popülerlik zekayla olurdu zaten. ne kadar zekiysen o kadar popülerdin. ama ben bildiğin siliktim. 
liseye başladığımda aşık olduğum çocuk yüzünden popüler oldum. herkes tanıyordu beni. çünkü ben ona olan aşkımı dile getirmiştim. ondan sonra zaten okulun en büyüğü olduk iyice popülerdik herkes gelir bizle konuşurdu. lisede bi ara feci bi kilo verip taş olmuştum. şu anki vücudumun kilo alsam değişmemesinin sebebi o dönem yaptığım spordur. zaten üniversiteye kadar hep deli gibi spor yapan bi tiptim. o zamanlar biraz daha özgüvenliydim. gene sevgilim yoktu ama kendime güveniyordum.
üniversiteye geçtim. sevgililer gelmeye başladı. 2 sene oldu başlayalı ama 3 bana göre uzun ilişki yaşadım. 7-2.5-4 ay olmak üzere. hayatım değişmeye başladı. giyim tarzım değişti birazcık. kendime daha bi güvendim. bana liseliliği hatırlatan uzun saçlarımı kısacık yaptım. daha güzel oldu daha da güven geldi ondan sonra ne zaman biri çirkinsin dese gülüp geçtim. rahat bir şekilde güzelim olum ben diyebildim. kendime güvenmek de bana çok başarı getirdi. e bu da büyük bi ego oluşturdu. bazen götüm kalkıyorsa bundandır. biri sana şu yakışmış dediğinde biliyorum diyorsam bundandır hep. egodan

6 yorum:

  1. götün klakacak tabiii...neyin eksik götü kalkıklardan:)

    YanıtlaSil
  2. valla gamzelerim yüzünden bazı doku eksiklikleri var :D

    YanıtlaSil
  3. ooo gamzeliysen fazlan var...hele doggyde:)

    YanıtlaSil
  4. valla sırtımda ikisi belimde olmak üzere 3 yüzümde de biri yanağımda diğeri çenemde olmak üzere 2 gamze var :D

    YanıtlaSil
  5. oo epey fazla var bu götü kalkıklardan....sen havaya gir ve gamzelerini sev..belindekilere talipli çok olur:)

    YanıtlaSil