27 Ekim 2012 Cumartesi

anne ben ergen oldum

annem hep sen neden hiç ergen olmadın der? ilk platonik aşk acım 3 sene sürdüğünden derim içimden ya da gerçekten para sıkıntısı çekerek büyüdüğümden. ama anneme hiç bunları söylemedim. bilmiyorum dedim. ben de bilmiyorum nedenini. ergenliğini kardeşim yaşıyor şimdi. ergenlik nasıldır ondan öğreniyorum ben. 
benim gibi insanların büyük yaraları vardır hayata dair. aşkla ilgili değil sadece emin olun. aşk diğer yaraların yanında hiç kalır.
ama büyük aşk acılarımız da vardır. birileri bizi sevsin isteriz hep. daha doğrusu o biri sevsin isteriz ama sevmez. sonra da başka bedenlerde ararız aşkı. günlerce içer saatlerce sevişiriz sonra oturur hüngür hüngür ağlarız. sessiz ağlarız biz. sesimiz çıkmaz pek. içimizden çığlık atarız ağlarken de. yüzüme bakmasa kimse ağladığımı da anlamaz zaten. benim gibilerin daha yaşın kaç denir? bazıları şaşırır yaşını duyunca. yaşadıklarını bilenler ise 20yaşında olmana anlam veremezler. daha doğrusu bu yaşta bunları yaşamana. benim gibilerin büyük güvensizlikleri vardır. kimseye güvenmezler. mutluluklarına da güvenmezler. bi bit yeniği aranır altında. mutluluktan korkarız biz. çünkü ardından hep kötü bir şeyler gelmiştir. ama yaşarız be. her şeye rağmen yaşarız. ve en çok da biz güleriz biliyor musunuz? bir şeyleri saklamak için hep güleriz. 
belki de en mutlu insan bizizdir. sahte de olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder