27 Ekim 2012 Cumartesi

bana sarılır mısın acizliği


ne kadar içmiştim ya da ne kadar sarhoştum hatırlamıyorum. tek hatırladığım benim için fazlaydı kanımdaki alkol. kalbimden kan pompalandıkça ve temiz kan alkolle her karşılaştığında başım biraz daha dönüyor ve ben ayakta durmaya biraz daha zorlanıyordum. bazen sadece durup alkolün kanıma nasıl karıştığını hissetmeye çalışıyordum cam kenarına oturup. bi sigara daha yaktım ve önümdeki kalabalığı seyretmeye başladım. ne oldu tam hatırlamıyorum ama ufak bi barın arka sokağındaydım ve ağlıyordum. neden ve niçin ağladığımı ağlamaya nasıl başladığımı hatırlamıyorum ama ben o an sanki bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyormuş gibi ağlıyordum. kendimi duvar dibine çökmüş bi halde hatırlıyorum bölük pörçük. saçlarım karışmış rimelim akmış ve elimde bira bardağım ağlıyorum.
birine bana sarılır mısın diye sormak nasıl bi acizliktir bilir misiniz? hissettiniz mi hiç? o çaresizliği ve güçsüzlüğü? o insanın canını yakan bi yandan gururun çekiştirmesi öbür yandan da acizliğin yumruklarını? hissettiniz mi hiç?

yanıma geldiğinde yalnız bırakılmıştık. hiçbir şey diyemeden sadece sarıldım ona ve ağlamaya başladım tekrardan. hüngür hüngür ağlıyordum. biri ölmüş gibi ağlıyordum o an. belki ölen şeyler vardı içimde, onda, bizde… onun süt misali tenine dokunup ona sımsıkı sarılmak beni rahatlatıyordu her zamanki gibi. ağlamam yavaşça kesilirken onun bana sarılmadığını farkettim. kollarım onun boynundaydı ve o elinde sigarasıyla öylece duruyordu. çaresiz, kısık bir seslebana sarılır mısın dedim. sarıldı hafifçe. kendimi iyi hissettim. ağlamam kesildi. sustum. o an küçük bi çocuk masumluğunda onun sarılışıyla tüm kötü düşüncelerimden arındım.
sanki o hiç gitmemiş ve hep benimmiş gibiydi. ona dokunmak tüm dünyaya karşı koymak gibiydi. sanki dünya oyuncak bi toptu ve benim elimdeydi. sinirlendiğimde onu fırlatıp deprem bile yaratabilirdim o an. çocukça şeyler işte. ama o an her şeyin ve evrenin hakimi bendim. o an güçsüzlüğümün içinde güçlü bi kadındım ben. onsuzken kendimi hep yarım hissettim zaten. o an ordaki o değildi ve o kadın ben değildim. 

2 yorum:

  1. hatırladığına göre sarhoş değildin:)) ses gelecek ama ekran kopuk olcekkkkkkk

    YanıtlaSil
  2. sabah anlattılar o yüzden hatırlıyorum :D

    YanıtlaSil