27 Ekim 2012 Cumartesi

dövmeci maceraları vol 1


şimdi ben dün istanbul’uma döndüm. akşamına da içmeye gittim. deli gibi içmişiz zar zor yürüyorum arkadaş dövme yaptırcam ben dedi. iyi dedim aldım benim dövmeciye götürdüm ben de piercing yaptırırım dedim gittik. bi 2 saat muhabbet ettik. ben de kafam iyice güzel olduğundan deli gibi saçmalamışım millet benle ben onlarla falan dalga geçiyoruz. dövme yaptıran adam da kafa biri çıktı deli bi muhabbet döndü. benim dövmecinin sahibi hells angels diye bi motorsiklet kulübünün üyesi sons of anarchy hesabı nomad ama bizimki. karizmatik de bi adam. neyse işte benim piercing dermal olacağından dermal yapıcak adam da orda olmadığından bi sonraki güne kaldı. arkadaşımı da karahindibadan vazgeçirip başka güzel bir şeye ikna etti. 
bu sabah uyandım dilimde bi yanık var. ne diye düşünüyorum ama bulamıyorum sonra su dilim yanmış dün gece kahveden dedi meğerse kahve içmişiz dükkanda o yakmış dilimizi. akşama kadar uyuduktan sonra gitti bizim dövmeciye o dövmesini yaptırsın ben de piercingimi yaptırayım diye. su 2 saat korkudan yaptırmadı biz gene muhabbet tabi.
xy: ayyaş naber
*ayyaş diilim ben
xy: kafası güzel insan o zaman
*aynen dün baya iyiydi
xy: dün güzeldin ama bugün çirkinsin
*sağol ya
su: senin kolundaki kadın kim
xy: eşim
biz: wtf!!!
*evli misin sen
xy: noldu üzüldün mü
*çooook. yas tutcam alkole vurcam kendimi
xy: aman sen alkole vurma
neyse sonra bizim evli mutlu çocuklu dövmeci xy(24) başladı su’nun dövmeyi yapmaya. bende yanlarındayım benim piercing gene yattı çünkü dermalci yoktu. sonra çaylak sertaç da bugün sessizsin dün susmuyordun dedi. ben de dünün utancını yaşıyorum dedim. sertaç utan zaten sevgiline beşiktaş forması almışsın sonra ayrılmışsınız bunu bile söyledin dedi. ben wtf oldum o an. nasıl lan onu da mı anlattım falan dedim. sonra su’nun arkadaşları geldi dövmeye tonla laf etti. xy da sinirlenip hepsini kovdu. bana bakarak şu bile daha iyi lan bunlardan dedi. ben de beni öp de başına koy sen diyince he valla yaa daha çizim aşamasındaki dövmeye laf ettiler falan dedi. böyle böyle 2 saat geçti ve beeeeeeen
*ben de dövme yaptırcam
dedim. sonra gittim erdem abinin yanına ben de yaptırcam dedim. ne yapalım dedi. aslında ben gözlerin kapalıyken yaşamak kolaydır yazdırcaktım ama  yazı çok klasik diye beğenmediler onu resme dökelim dediler. gittim xy’a anlattım. ve cidden yaratıcı adam olan xy arkaya bi bomba efekti verelim önüne de gülen ve gözleri kapalı bi portre koyalım dedi. ben o an aşık oldum fikre zaten. gittim erdem abiyle bi portre buldum(uma thurman’ın kill billdeki hallerinden biri olcak ya da şu tek gözü kapalı hatun olcak) neyse benim dövmeyi kararlaştırdık güzel de bi fiyat çekti tamam dedim taksit taksit ödücem zaten. o diil de dövmeyi bacağıma yaptırırsam 2.5 istedi kaldım öyle dedim motor alayım o zaman ben. neyse kola karar kıldık ama xy hala bacak diyor fiyatı indiririz taksitle ödersin diyor daha belli değil yarın belli olcak.
gecenin sonuna doğru su’nun arkadaşları bi daha geldi muhabbet ediyoruz. xy’ın evli olduğuna inanmadılar. hele karısının hamile olduğuna hiç inanmadılar. 
kız: nasıl ya bu dövme yapıp eve giderken ekmek yoğurt alıp mı gidiyorsun (hafif aşağılayıcı)
xy: evet çok iyi kazanıyorum 1500lira kira veriyorum çok rahat yaşıyorum ayrıca telefon ediyorum getiriyorlar siz hala öğrenci misiniz yaa (iyi laf koydu ama)
kızlar da bir şey diyemedi pek
ben: ya amerikan filmleri yüzünden bu adam dövmeciyse motor kullanıyorsa evlenmez falan gibi geliyor
xy: aynen serseri diye düşünüyorlar
burkay’ın da birincilikleri falan var ciddi severek yapıyor bu işi. deniz adında şu an için annesinin karnında 1.5 aylık olan bi çocuğu da olcak. çok heyecanlı lan.
neyse ben de dövmem için çok heyecanlıyım şu an. xy bu akşam çizimi düşünüp halletcek yarın da gitcem uzun bi seansla dövmem yapılcak allaaaam deli heyecan bastı böyle bi mutluluk mutluluk dolanıyorum şu an. yerim lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder