27 Ekim 2012 Cumartesi

dövmeci maceraları vol3: paranız yok ama bir dövmeyi çok mu beğendiniz


şincik benim dün mükemmel ötesi dövmem bitti. bitirdik artık sonunda yani. neyse ben ona bi çizimini çok beğendiğimi ve onu istediğimi söylemiştim ama 3 ay beklemesi gerektiğini ve şimdikinin parası bitince yaptırabileceğimi de ekledim. bu da bilmem valla beğenen olursa yaparım diyordu ama ciddiye almıyordum pek.
neyse dün benim dövme yapılırken bu bana senin dövmeyi biri beğendi yapıcaz galiba ona hem de bacağına dedi. ben bi ciddiye almadım. saçmalama ya manyak mısın ben yaptırcam onu dedim. bu böyle e beğendi napiyim 3 ay beklemiyor o dedi. ya nolcak beklesen falan diyorum tamam mı. neyse bi hatun var karahindiba yaptırmıştı 2 hafta önce falan işte o da ordaydı. hatunu gösterip bak şu beğendi 2 3 haftaya gelir yaptırır dedi. nasıl ya buna mı yapıcan karahindiba var lan bunda nasıl yaparsın ona falan diyorum. sonra bak sarhoş gelir oturur ağlarım biliyorsun sarhoş halimi falan diye de ekliyorum. bu başladı bana yüklenmeye. işte böyle tipsizlerin parası var yaptırıyor diyor sonra işte acıdım sana kapitalist sistem falan diyor. ben burun çekmeye başladım. ağlıyor musun dedi hayır dedim ağlıyorsun dedi ağlamıyorum dedim. sonra aradan biraz geçti yüzüme baktı. harbi ağlıyorsun dedi. ya off falan yaptım ben. şaka yaptım lan yapmıyorum kimseye dedi. zaten bu saatten sonra da hayatta yapmam kimseye dedi ağladın resmen falan. küstün mü diye sordu yok dedim. sonra da gülüştük eğlendik falan. dövme benim oldu. benim o.
akşam da otururken anlattı dövmeyi ben ona detay falan eklerim tshirt içindi o çok basit dedi. tamam kafana göre takıl sen dedim. ekleyeceği şeylerden bahsetti iyi olur güzel dedim. sonra da ne güzel müşterilerim var benim ya her şeyi bana bırakıyorlar dedi bi sevindi falan.
olum mükemmel bi dövme gelicek bacağıma ama hadi bakalım. bir tek sağ karın kısmı boş kalıcak oraya da bir şey bulcaz sonra baktık bir şeyler çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder