27 Ekim 2012 Cumartesi

ben canı sevdim diye can da beni sevmek zorundaydı


bugün acayipti lan gene. ve ben gene sevgili edindim sanırım evet.
şincik biz kızlarla kutsal mekanımız olan ıspanak’a gittik oturduk. ben de benim mühendis müzisyen barmen olan can’a mesaj attım işin yoksa gel diye. bugün çalışmıyormuş çünkü. bu da dersten sonra geldi. daha önce ıspanak’ta gördüğümü hatırlıyorum ama pek dikkatimi çekmemiş olacak ki o ilk görüşte etkilendim bayaca. uzun saçlı yemyeşil gözlü bi herif yani can. neyse işte oturdu bizle birazcık. arkadaşlarıyla buluşcakmış çok durmadı.
gelir gelmez aşağıdaki bana yazan barmenle ilgili laf soktu zaten. kankin aşağıdaydı gördüm dedi. ben de kankim mankim diil o benim yaaa diye cırladım. ama nasıl kibarım nasıl naifim var yaaa kırılıcam yani. kızlar da biraz dalga geçtiler zaten gelir gelmez muhabbet ettiler şöyle böyle diye. can da bi ciddiye aldı önce. ben de nasıl açıklama yapmaya çalışıyorum var ya. neden öyle oldum bilmiyorum. 
neyse can kalkıcaktı benim de onu öpmem lazımdı bi şekilde. sigaram bitmişti benle canla beraber kalktım sigara alcam diye. mekandan çıktık beraber sokağın başına kadar götürdüm onu. sonra sarıldı yanaklarımdan öptü bi an duraksayıp gülümsedim öpmesini bekliyorum çünkü. bu öptü beni bi öpüştük biz ama nasıl atıyor kalbim nasıl. uzun zamandır böyle hissetmedim yani. sonra ben bunu bırakınca uçan ev’in altındaki bakkala girdim sigara aldım bakkaldan çıktım biri sarıldı arkamdan sıkıca. baktım can. geri dönmüş. geri dönmesi çok hoşuma gitti de asıl hoşuma giden öylece beklememesi hani bakkaldan çıkıp onu görmedim. ben çıktım o arkamdan sarıldı ya çok hoşuma gitti. sonra beni ıspanak’a bıraktı tekrar. bi de sen beni bırakcan mı diye soruyor ben de iyi o zaman biz bu yolu yürüyüp duralım dedim. ıspanak’ın önünde de bi öptü bu beni. ilk öptüğünde ısıramamıştım. bu sefer ısırdım. bu da yeni taktiğim he. dudağını ısırınca seni unutamıyorlar o gece. dudak her sızladığında aklına geliyorsun. zaten ben ısırınca bu belimi daha bi sıkı tuttu. sonra da gitti. ben de kızarmış ve heyecanlı bi halde kızların yanına döndüm. kızlar da anladı zaten.
canla neyiz bilmiyorum ama can bi ara sevgili muhabbeti yapıyordu yarın da ona gitcem bakalım sevgiliyizdir herhalde değilsek de pek umrumda değil açıkçası. onun için rahibeliğimi bile bozarım sırf gözleri için hatta. ayrıca çok tatlıııığğğ laaaaan. 
aşık oldum sanırım.

2 yorum:

  1. ısırmak güzel bişey...dudak ne işe yarıyor ki:))

    YanıtlaSil
  2. bence de ısırmak güzel bir şey :D

    YanıtlaSil