27 Ekim 2012 Cumartesi

eski sevgilinin hem eski hem yeni sevgilisi


merhaba xxxxx,
sinem dememi yadırgama doğru olmasa da seninle ilgili bir sürü şey biliyorum.
şimdi sen bir sürü şeyi bana fatura ediyorsun ama fatihi getir karşıma onun yüzüne daha önce söylediğim gibi senin yanında da söylerim…fatih acıların adamı rölünü sever, senin arkandan senin deli dengesiz saplantılı olduğunu söyler, ama tabi seni arar o öyle…seni tercih ettiği falan yok ben onu çok önce terk ettiğim için seni aradı, aklı sıra beni kıskandırmaya çalıştı, ve tek bir sorumla yüzyüze gelmeden tekrar başlama umudu bile vermeden senden vazgeçti…biliyorum bana kızıyorsun ama ben seni öğrendiğimden beri sadece fatihe daha çok kızıyorum ki onun seni tüm acayip anlatımlarına rağmen…bu mesajı çekiyorum çünkü sen bir kadınsın ve hiç kimsenin bir erkeğin hele fatihin seni bu kadar alçaltmasına artık izin verme..senin o fatih beyi kimse sallamaz, herkes yalan söylediğini bilir, o kadar umursamazlarki ayağının çatladığını o bile farkedemez, ben olmasam abisi de dahil hastaneye götüren çıkmazdı…seni rahatlatacaksa birgün fatih, sen ben beraber buluşalım, yanında bunları söylerim görürsün, ben istediğin zaman ayarlarım…lütfen artık kendini toparla ve bir bak olan bitene..kimbilir belki de fatih haklıdır, sen bencil saplantılı dengesiz kompleksli hasta bir tipsindir, eh ne yapalım ben uyardım daha fazla dayanamadım..dün fatihe nasıl yeter artık kendine de etrafına da yalan söyleme dediğim gibi..

böyle bi mesaj attı hatun bana. bi kere hatun ergen zaten ve bu hatun 30unda falan büyük ihtimal. tumblrdan da saldırmıştı bana. 
durdum düşündüm. lan madem bu kadar kötü bu herif sen neden hala birliktesin? sen neden kahrını çekiyorsun? neden yanındasın hala?
orayı geçtim lan mal benim adımı bilmeyen mi var? sözlükte yazılarımda dahi kullanıyorum ki sen de okuyorsun bu mesajdan anladığım bu.
ayrıca biz yüzyüze geldik gerizekalı. 2 gece beraber gayet mutlu bi şekilde geçirdik gel tumblrı oku lan. ha belki haklısındır kıskandırmak falandır olabilir ama bu çocuk seni kıskandırmaya çalışsa bana bu ilişki ikimizin arasında demez lan!! 
benim hakkımda dediklerine gelince umrumda değiller ben de onun hakkında iktidarsız diyorum ne var?
sonuç olarak ben bu mesajı fatih beye attım ve “al bu mesajı nerene sokuyorsan sok ikinizde beni rahat bırakın” dedim.

4 yorum:

  1. boşta delik kalmamış bunu bil:)))))))

    YanıtlaSil
  2. ne demek lan o anlamadım

    YanıtlaSil
  3. mesaj yazdığında muhtemelen sevişiyorlardır..deliksiz bir durum sonuçta..götler boşta ama:)

    YanıtlaSil
  4. he yok karının 35 yaş kriziymiş bana patlamış mal

    YanıtlaSil