27 Ekim 2012 Cumartesi

doğru insan doğru mekan doğru zaman saçmalıkları


bunu hiçbir zaman yakalayamayacağımızı biliyordum. zor çünkü. şartlar hep değişir. ufacık bir şey bozar bu üçlüyü. schödinger’in kedisini düşünün. ufacık bi değişim kedinin hayatını belirlerken ufacık bi değişim ilişkimizin geleceğini belirliyor.
doğru insan: bu kavram ilk ne zaman ortaya atıldıysa lanet olsun o güne. doğru insan nedir? ne yani? ya pardon sen benim için doğru insan değilsin ayrılmalıyız. nasıl yani? yeni mi anladın bunu? bi de bunu ilişkinin bilmem kaçıncı ayında söyleyenler var. daha yeni mi tanıdın amk? hayır normaldir demeyin ben kendimi 10dakkada anlatabilen biriyim. yani adam 10dakika içinde beni öğreniyor. uyarsa sevgili olursun uymazsa olmazsın. ama bunu birkaç ay sonra anlamak ben yenisini buldum demek gibi bir şey.
doğru zaman: bak buna bi nebze inanıyorum. çünkü hayatımızın belli dönemleri vardır. o an sevgili istemeyiz kimseyi istemeyiz. takılalım sevişelim geçelim isteriz. hah o zaman biri gelir ki aslında tam senliktir ama beceremezsin olmaz yapamazsın kaybedersin onu. ama bu lafı da bahane yapanlar var kii evlere şenlik. adamın niyeti belli sana romantik yaklaşıyor ama sonra da yanlış zamanda geldin diyor. e sikerler!
doğru mekan: uzak ilişki yaşamayın arkadaşım. valla yapmayın. zor yani. gereksiz. biz yürütüyozz yea demeyin çarparım. yürümeyecek o. insan sevgilisi yanında olsun istiyor ona dokunmak istiyor her an. 
bir de şey var tanışılan yer yanlış olabiliyor. ortam müsait olmuyor. sonra da o kişi uçup gidiyooor.
yani bu 3ünün bir arada olması cidden imkansız gibi. çok uzun süreler beraber olanlar var ama onların da bu 3lüyü oluşturduklarını sanmıyorum gözlemlerim neticesinde. yani mükemmel uyum yalan. mükemmel ilişki yalan. mükemmellik başlı başına yalan.

3 yorum:

  1. 10 dk da anlatıyorsan 10 dakikadada terkedilirsin:((

    donanımlı ol ve dozu yavaş yavaş ver bu kıllı erkeklere:)) yoksa bir boşalmaya bakar

    YanıtlaSil
  2. belki 10dakikada beni bırakmayacak biri bulurum :D

    YanıtlaSil
  3. hep temenni hep temenni:)

    YanıtlaSil