27 Ekim 2012 Cumartesi

hani normal insanlar sevgililerini özler


eski sevgilinizi ya da sevgilinizi özlüyorsunuz ya hani
heh işte ben özlemiyorum hep yanımdalar zaten
ben bildiğin deli gibi pervasızca hiçbi şey düşünmeden sevişmeyi özlüyorum. özledim. sabah olunca üzerimde üşüyüp giydiğim hiç bilmediğim bi tshirt olsun istiyorum ve öğlene kadar uyuyup kahvaltısız bi şekilde evden çıkıp görüşürüz öpücüğünden sonra yatağıma girip deli gibi uyumaya devam etmek istiyorum. sonrasında sıcak bi duş istiyorum. 
bu size çok mantıksız gelebilir ama olmuyor abi sevgiliyle olmuyor beceremiyorum. sevgilimle sevişemiyorum lan. duygusal sevişme mi olur amk. seks duygusuz olur. o an sadece ne kadar zevk alacağını düşünmen gerekir. dokunuşlar aşkla mı değil mi diye düşünürsen olmaz dokunuşlar zaten büyük bi incelikle olur. senin ruhunu okşaar. okşamazsa o adam sevişmeyi bilmiyor demektir zaten.
2.5 ay cidden uzun süreymiş lan. dururum diyodum ama zormuş.

2 yorum:

  1. sevişmenin tadını anlmak için şehvetli ve dürtülerin tavan yapması lazım..şehvetsiz bradd pitin siki bile hikayedir:)

    YanıtlaSil