27 Ekim 2012 Cumartesi

everythings gonna be alright mı gerçekten

her sabah bu şarkıyla uyanıyorum. neden mi? kendimi kandırmak için. bu şarkıyla günümün güzel geçeceğine inanıyorum. hani diyor ya her şey yoluna girer diye. ben de girer diyorum. her şey yoluna girer. her şey güzel olur. o yüzden her sabah 6da ya da 7de değişiyor bu -ama 6da çalmaya başlıyor şarkı- uyanıyorum ben. geriniyorum bi böyle. cam açık oluyor zaten. ama nefes almaya çalıştığımda derin bi sigara kokusu geliyor. gece içtiğin tonla sigaranın kokusu sabaha kalmış oluyor. insanlar yeni güne tertemiz bi odada uyanırken ben sigara kokusu sarmış dumanlı bi odada uyanıyorum. gözlerim yarı açık bi şekilde banyoya gidip elimi yüzümü yıkıyorum. bazen de kafamı yıkıyorum. saçlarım karışıyor çünkü. sonra yatağımdaki karışıklığın içinden telefonumu sigaramı çakmağımı çantama atıyorum. kotumu ve siyah atletimi giyip boynuma da olmazsa olmazım fularımı takıp saçımı tokayla tutturup çıkıyorum odadan. saçlarım zaten yanlardan örülü yattığım için sabah kalkınca tek yaptığım o iki ince örmeyi arkada birleştirmek oluyor. bu şekilde odadan çıkıp bi tost yemeye gidiyorum. yedikten sonra da sigaramı içiyorum gene. yüzükler parmağımı sıkıyor bazen çantama atıyorum. sonrası okul ve tonla sigara içilmiş bi gün oluyor. gece 11 12 gibi odama gelip sigaraya devam ediyorum. günlerim cidden sadece sigarayla ve çayla geçiyor bi süredir. yatak karmakarışık. ufacık bi köşesine yatıyorum yatağın. ders notları bilgisayar küllük bi sürü şey yatağın üstünde. bi köşeye kıvrılıveriyorum ben. nasıl yattıysam öyle uyanıyorum sabahları. dedim ya kendimi kandırıyorum. sabah güzel uyanmak için dinliyorum bu şarkıyı ama ben her sabaha kötü uyanıyorum. kendi mutsuzluğumun sebebi de yine kendimim. kimseyi suçlayamam. senin yüzünden mutsuzum diyemem kimseye. hayat zor falan da değil.  neyse ben bi sigara içeyim siz de bunu dinleyin. belki sizi mutlu eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder