27 Ekim 2012 Cumartesi

canım sen sıkılmadın mı benim kafamı karıştırmaktan


hoparlörün üstünde oturuyordum o şarkı seçerken. etrafımız boşaldığında onun yanına cam kenarına geçtim. noldu dedi bir şey yok etrafı izliyorum dedim. o içeriye dönük ben dışarı dönük şekilde yanında dururken elini karnımdan doğru atarak beni sardı
kafasını omzuma koyup
-burda uyuyabilirim
+biliyorum(beni defalarca uyumak için çağırmıştı)
-biz sevgili olamayız bunu biliyorsun
+neden
-kaybederim ben. beceremem. sıçarım gene. biliyorum kaybederim. böyle kalalım biz. sevişelim gezelim edelim. senle mutluyum senle olmak istiyorum ama böyle kalalım.
+tamam
beni bacaklarının arasına aldı bi süre sonra.
-bu bi oyun. oyunun kuralları olacak. ve ona göre davranıcaz. sanal ortamda bu ilişkiden bahsetmeni istemiyorum. sen ve ben olucaz sadece
+peki tamam
-ama denemeye devam edelim. hayatımıza başkalarını almaya devam edelim. ben denicem çünkü.
geri çekildim. bırakmadı.
-noldu?
+sen denemeye devam et. (elimi omzuna dokundurarak) ben burda mutluyum başkasını istemiyorum.
-peki oyunun kurallarını değiştirelim o zaman. kimse olmicak başka. sadece sen ve ben tamam mı?
+öyle olur.
-bana çok masraflı olacaksın biliyorsun di mi
+biliyorum
-bende kal işte yaaa
+evin çok uzak
-taşınmam gerektiğini biliyordum.
+ya uzak olması problem değil de sınav erken saatte
-gel gel
(tamam)
ama gelemezsin tabi sınav var falan
+tamam dedim yaa
böyle konuşmalar içinde elimizde sigaralar, bira bardakları istediğimiz şarkıya karar verebilme özgürlüğüyle geçti bi gece.
çıktık sonra mekandan. istiklalde yürümeye başladık. elimi tutmuyordu. ama biraz yalpalansam kolumdan tutup destek sağlıyordu. çekip çekip duruyordu. meydana çıktığımızda taksi beğenme safhamız başladı. 
adam taksi beğenmiyor arkadaşlar. nasılsa benim paramı istiyorlar mantığıyla taksicilere salak saçma sorular falan soruyor. binecekmiş gibi yapıp binmiyor falan. biz gene the marmara’nın önünde dizilmiş taksilere bakıyoruz. beğenemiyoruz. hadi seç diyorum olmuyor falan. derken derken gümüşsuyunda aşağıya doğru vurduk kendimizi. yürürken elimi tuttu. kolumu gerdirmiş bir şekilde yürürken beni öperken ısırınca canım acıdı sanırım o da acısı geçsin diye bir daha öptü sonra da
-noldu beğenemedin mi
+beğenemedim
-ben seni fazla şımarttım sanırım
saçmalayarak elele çin lokantasının ordaki durağa oturduk. bu düz oturdu ben de sırtımı buna dayayarak oturdum. hemen sarıldı sırtımda. sarılırken elindeki sigarayı kucağıma düşürdü. napıyosun falan filan derken sigarayı aldı yakıcam seni dedi. güldüm güldü. o sırada bizi takip eden taksici önümüzde durdu. bize sorular soruyor falan. hani nereye gidiyorsunuz götüreyim tarzında. buna bize soruyor cevap versene diyorum. ona binmicem diyor. en son sigarası bitti kalktık. taksiye yöneldi ve ani bi manevrayla başka yöne döndü. dayak yicez senin yüzünden derken gülmekten ölüyordum. 
artık yorulmuştum ve taksiye binmek istedim. 
+hadi buna binelim
-adam çok yaşlı yolda kalırsak
+olmaz bir şey
-yolda kalmayız mı diyorsun.
keşke taksiyi ben seçmez olaydım adam yolu bilmiyormuş. o geceden sonra taksici seçmemeye yemin ettim. bi dahakine de ben seçmem geçen seferi biliyorsun dedim.

14 yorum:

  1. gecenin devamını yaşlı amcaya mı sorayım:)

    YanıtlaSil
  2. eve gittik uyuduk bu kadar valla :D

    YanıtlaSil
  3. eneji bırkamdınız ki kendinizde...ama sabahında bir savş bekliyordum doğrusu:))

    YanıtlaSil
  4. yok ya onla uyuyoruz sadece biz

    YanıtlaSil
  5. hmmm orta ayakta tık yok o zaman:))

    YanıtlaSil
  6. onla alakalı diil başka şeyler

    YanıtlaSil
  7. hmmm..çok anladım ya:))

    YanıtlaSil
  8. boşver takılma sen :D

    YanıtlaSil
  9. takılmadım sadece seninle uyuyupta elini pijamanın arasına sokmayan biri:))

    YanıtlaSil
  10. herkese çekici gelmiyorum demekki :D

    YanıtlaSil
  11. şehveti düşükmüş..çekicilik meselesi değil yataktaki durum..

    YanıtlaSil
  12. sende istememiş halin var..isteyen kız kapı deliğinden verir yazımı oku bence:)

    YanıtlaSil
  13. ahahha taam bakarım :D

    YanıtlaSil