27 Ekim 2012 Cumartesi

üniversitede sona 1 adım kala

vizeler yaklaşıyor. okul yeni başlamıştı oysa ki. veyahut ben daha yeni girmeye başlamıştım derslere. vizeler yaklaşıyor ama dönemin yarısına gelmişiz lan. farkında değilim ya da olmak istemiyorum.
okuldan biriyle sevgili olursam anca son sınıftan biriyle olurum diyorum arkadaşım bakıyor bana ve salak 3. sınıfsın zaten başka kimle olacaksın diyor. son sınıflarla 1 sene var aramızd bunu farkediyorum. okulun bitmesine 1.5 sene kalmış. 2014haziran son ay. okuldan sevgili edinemeyeceğimi farkediyorum okulu bırakma arifesinde.
3.sınıftaymışım ben ve okulu bırakmak istiyorum. ben kendimi 2 sanıyordum ya. 3.sınıfmışım lan. 
araf gibi. gerçek hayatla sanalın arasındayım. her şeyi boşverebileceğim son zamanlar. gerçek hayata atılmak zorunda mıyım? okul beni biraz daha saklayamaz mı? biraz daha koruma istiyorum. hazır değilim ki ben. araf kötü bir yer.
hayatımda ilk defa çalıştım geçen ve zor bir şeymiş anladım ve ben 3.sınıftayım.
korkuyorum sadece ya biterse? bittiğinde ne olacak? hiçbi fikrim yok.
2010eylülde başladığım bu uzun olması gereken ama kısa süren yolculuk bitiyor lan resmen. 2 sene nasıl geçti ben ne zaman 3 oldum hatırlamıyorum.
sadece korkuyorum.

2 yorum:

  1. bitecek ve ne zaman bitti diyeceksin..işe gireceksin eline 5. yıl belgesi verecekler ne zaman geçti diyeceksin..eline bir çocuk verecekler aaa nerden çıktı diyeceksin:)

    YanıtlaSil
  2. öyle olmamalı ama yaaa :/

    YanıtlaSil