21 Mart 2012 Çarşamba

ilişkide verilen sözlerin bok yoluna gitmesi

İlişkilerde verilen sözleri neredeyse hatta neredeyse bile değil tamamı yalandır. Çünkü ilişki başlarken her şey çok güzel ve toz pembedir ama zaman geçtikçe bir taraf ciddleşmeye başlar ki bu genelde hatun tarafıdır. Sevgilimin de dediği gibi bir taraf hep daha fazla fedakarlık yapar ve daha fazla sever. O yüzden ciddileşen tarafın hayalleri varken ve bunlar devam ederken diğer taraf ondan soğumaya başlar. Hayaller yerini bakarızlı cümlelere bırakır. Yalan olmaya başlar her şey.
Kendi ilişkimi düşünüyorum da beni hiç bırakma dediğim bi sevgilim varken ve hiç bırakmıcam lafını duymuşken şimdi uzun bi ilişki yaşayıp yaşayamayacağımızı hiç düşünmemiş bi adamlayım ve büyük ihtimal yakın zamanda single bi birey olacağım. Çok da kötü değil sonuçta ben bi kadınım ve benimle ilgilenecek erkekleri her daim bulabilirim ama sevgili olayı bambaşka. Hayatımın en uzun ilişkisini yaşıyorum. 2 ay oldu ya 2 ay.  2 ay kısa bi süre değil. Benim için koskoca 2 ay demek. Bunu pek kimseye anlatamıyorum ama 2 ay yani. Koca bir 2 var başında. Neyse işte biz de değişmeye başladık tabi. Ve her hissettiğimin başıma gelmesi gibi bunda da yakın zamanda bir ayrılık mesajı alacağıma eminim. Aldatılıyor bileolabilirim. Ve ayrılmazsak eminim ki sadece sevgilisi olan ama birbirini sürekli aldatan bir çifte dönüşeceğiz. Sevgili kelimesini de seks yapmak için kullanacağız. Çok saçma değil mi bu? Düşünüyorum ve sonunu bilirken neden bitirmiyorsun diyorum kendime ama öleceğimi de biliyorum di mi yine de yaşıyorum. Nasıl biteceğini bilmek istiyorum. Gerekirse savaşmak istiyorum. Ben hiç sonuna kadar denemeden bırakmadım ki. Ama ben eski bende değilim. Sonuçta ayrılsam rahatlarım biraz ama ben onu gerçekten seviyorum en azından bi insan olarak. Soğumaya başladım sanırım bir de. Keşke pişman olup olmayacağıma karar verebilsem. Ama veremiyorum. Ben pişman olacağım şeyler yapmam. Yapmadım. Yapmayacağım. Eğer ayrılmaz isek sadece nisan başına kadar zamanımız var. Ve nisan başına kadar istanbul’a gelmez ise bitecek. Ve bitiren ben olacağım. Belki terk edilmem o güne dek. Sonuçta ona göre iyiyiz. Sorunumuz yok. Aslında asıl sorun da bu sorunumuz yok. Kavga edemiyoruz. Etmiyoruz. Tamam ilişki eğlence demektir ama ciddi şeyler de olmalı. Sadece içip film izleyip sevişerek olmuyor bu. Hani arada bir aşk olsa olur ama aşk yok olmicak da. Ne o bana aşık olabilir ne ben ona olabilirim.
Ayrıca bittiğini hissetmek de çok kötü bi his. Ne biliyim hissediliyor ve garip bir şey. Eskisi kadar sevmediğini düşünüyorsun. Sohbetinden zevk almıyorsun. Az konuşuyorsun. Sevgi sözcükleri yok. Sadece sevmek ve sevilmek istiyodum ben. Sevişmek istesem neden sevgili edineyim. Tonla erkek var sevişilebilcek. Oysa ben sevilmek istiyordum. Şimdiyse bitiyor her şey. Ve gene eski hayatıma geri dönmek istemiyorum. İçip eğlenip sevişip sonra da uzun süre görüşmeyip sevişesim gelince ya hadi buluşalım demek istemiyorum. Özellikle 2 ay gibi benim için muhteşem derecede uzun olan bi ilişkiden sonra bunu zaten yapamam artık. Yeni insanlarla tanışmak ve yeni başlangıçlar gerekiyor bana sanırım.
Bitiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder