21 Mart 2012 Çarşamba

sevgili-futbol-seks üçlüsü

koyu beşiktaşlı sevgili şu son maç hakkında bir şeyler yazar. ondan birkaç saat önce de ben futbol hakkında bir şeyler karalamıştım. neyse işte bi baktım ikimiz tam tersi şeylerden bahsetmişiz. ben futbol şiddet değildir derken o futbol sadece futbol değildir demiş ki maçtaki holigan beşiktaşlıların içinde o da vardı eminim. neyse işte ona sen benim yazdıklarımı okumadın galiba dedikten sonra telefonumda bi mesaj buldum:
- bak bak neler yazmış gelince sorucam bunun hesabını sana
+ sevişceksek problem değil her türlü hesabı yatakta halledebiliriz
- canını yakıcam
+ bunu ben de yapabilirim biliyorsun
işte bu yüzden seviyorum ben bu adamı. büyük ihtimal o da beni bu yüzden seviyor. lan başkaları olsa kavga ederdi kesin. çünkü alenen ona da mal dedim beşiktaşlılara saydırdım falan. bizse kavga yerine sevişiyoruz mütemadiyen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder