23 Mart 2012 Cuma

klasik bir türk kızı oluyorum bazen sıklıkla aslında hep



açıkçası 5 sene içinde evlenmek ve çocuk sahibi olmak istiyorum. sonra da kariyerime odaklanmak. çünkü kariyeri ilk sıraya koyarsam evlenmeyi unuturum biliyorum. ve kusura bakmayın kızlar sizin kadar cool değilim “ben evlenmicem yeaa” “evlilik bir saçmalık” falan diyemiyorum. gayet evlenip akşam yemeği hazırlamak haftasonları yemeğe arkadaşlarımı davet etmek istiyorum. tabi evlenmeden önce beraber yaşamamız lazım.
her neyse bu yazının asıl olayına gelirsek yolda sokakta barda kantinde okulda dünyanın herhangi bir noktasında yakışıklı bir herif gördüğümde 2 saniye içinde onun bana evlenme teklif edişimizi düğünümüzü evimizi çocuklarımızı falan hayal ediyorum. evet yapıyorum bunu. bunu yaparken de çok eğleniyorum. ona kendimce bi meslek veriyorum. ve hayalim böylece uzayıp gidiyor.
sonra düşünmeye başlıyorum ben sadece seks yaptığı adamlara bile seksten sonra aşık olmayı düşünmeyen bi hatunum değil evlenmek yani. geliyorlar sevişiyoruz ve gidiyorlar. genelde ben gidiyorum. ve bu durumdan rahatsızlık dahi duymuyorum. yani evine sadece 1 saat sevişmek için gittiğim şarap muhabbet derken evinde 2 saat kalıp sonra kendi yatağıma döndüğüm adam bile varken belki de evlenmeyi düşünmesi gereken son kişiyim ama içimde büyük bi evlenme sevdası var. böyle bi evimin kadını mutfağımın aşçısı yatağımın seks tanrıçası olayım da yaşayıp gideyim. bir erkek bir kız çocuğum olsun alışverişe çıkalım falan diye düşünüyorum. oysa hayatıma baktığımda ben daha çocuğum lan. daha yaşamam gereken çok şey var. ne biliyim çocuk lan bu hem bisürü bisürü sorumluluk demek nasıl bakarım? annem bakar diyorum ama bir çocuğun en çok annesine ihtiyacı vardır. işte böyle ikilemlerle geçiyor günlerim son aylarda. kafamda sürekli mutlu bi aile tablosu var.
reglim gene gecikti ve ben gene çocuk kafasına büründüm. hayatımı bile kurdum yani. okulu 1 sene dondurur eve çıkar işe girer çalışır para biriktiririm kızlar gelir işi yokken çocukla ilgilenir falan diye planladım her şeyi. gözümün önünde film gibi oynuyor şu an hayatım. regl günü asla şaşmayan biri olunca insan böyle düşüncelere sahip oluyor işte. bütün belirtiler var kan yok resmen kan istiyorum. 
stresin amına koyayım bize bi’ şey olmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder