21 Mart 2012 Çarşamba

internette tanıştık



şimdi uzun zamandır şöyle bir yanlış var. internette biriyle tanışan insanlara asosyal gözüyle bakılıyor. şimdi asosyal nedir:
tdk sosyal olmayan diyor. peki sosyal nedir:
topluma karışabilen toplumla ilgili olandır.
şimdi bunlara bakarsak ben internetten biriyle tanıştım diyelim. işte sözlük, tumblr vs gibi bir yerden sonra bu kişiyle buluştuğumda ne oluyor topluma karışmış oluyoruz.
internetten birileriyle tanışmayı seviyorum ama bu arkadaşım olmadığı için değil yazdığı şeyler hoşuma giden insanları yüzyüze de görmek istiyorum. kahve ya da bira eşliğinde oturup muhabbet etmek istiyorum. ha benim bunları yapabileceğim başka arkadaşlarım yok mu? tonlarca var. okuldan, yurttan, memleketimden. tek telefonla neden diye sormadan yanıma gelebilecek insanlar var. 
şöyle de bir şey var. netten tanıştığım birçok kişi hala hayatımda. artık muhabbet yerimiz net değil telefon ya da bilumum bar-cafe. çok iyi arkadaşlarım var her derdimi dinleyen. her hafta görüştüğüm insanlar var. artık nerden tanıştınız dediklerinde unutuyorum bazen sözlükten demeyi. çünkü o kadar alışmışım ki sanki hep varlardı onlar. 
bugüne kadar da hiç gocunmadım netten tanıştık demeye. ne var olabiliyor yani. benim sokakta, barda ya da okulda herhangi bir vakitte tanıştığım insanla nette tanıştığım insanın pek de farkı yok. ben istiklal’de de tanıştım bir ara birileriyle bir daha yüzlerini bile görmedim. ya da barda da tanıştık insanlarla feysten ekleşip bir daha konuşmadım.
he bunların içinde seviştiklerim de oldu. ee o da cinsel çekim işte. bi anda farkedemiyorsun ve olayın akışına bırakıyorsun kendini. ama gene de arkadaş olarak hayatımda kalmaya devam ettiler. mesela aylarca ara ara seviştiğim bi adam vardı. geçenlerde hesabımı kapattım ben dedi. ee banane dedim. ben sana ordan ulaşmıyorum ki zaten benden kaçamazsın yanibiliyorum senden kurtuluş yok dedi. ee olayı gerçek hayata aktardığın zaman asosyal değil sosyal oluyorsun.
bu arada aşık olduğum adamla da zirvelerden birinde tanıştım. sonra herif 7ayımı sikti hayatımı da mahvetti. ama çok aşık oldum çok dokundum çok seviştim.
kankalarım falan var mesela. hadi buluşalım sıkıldım dediğimde hemen tamam diyen. sonra buluşup saatlerce muhabbetin dibine vurduğumuz eğlendiğimiz her istediğimizi yaptığımız. bana değer veren insanlar var. ben mutlu olayım diye uğraşanlar.
yani nette tanıştığınız insanla olayı sadece net üzerinden devam ettiriyor ve evden çıkmıyorsanız herhangi bir arkadaşınız yoksa çevrenizde işte o zaman asosyalsiniz. ama kendi arkadaşlarınız haricinde hayatınızda yenilik istiyorsanız yazılarını beğendiğiniz bir insana mesaj atıp sonra da buluşmak gayet eğlenceli. hayatımda farklı insanlar olmasını seviyorum.
ve bugüne kadar görüştüklerimden kötü çıkan da olmadı açıkçası. sadece 2 kişi romantik yaklaşıp sevgili moduna girmek istiyormuş gibi davranıp sonra tek amacının sevişmek olduğunu gösterdi ki onları da siktir ediyorsunuz zaten. hani direkt gelip benim amacım bu deseler daha gururlu olurlar.
hadi gelin 2 bira içelim :)
not: bu yazı da duştayken geldi aklıma. çıkar çıkmaz yazayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder