21 Mart 2012 Çarşamba

doğmamış kızıma mektup yazdım

sevgili kızım
evet evet kız olmanı istiyorum. ama en baştan şunu söyleyeyim büyük ihtimal bir baban olmayacak. çünkü herhangi birine onunla evlenebilecek kadar bağlanabileceğimi sanmıyorum. neyse

bak bebeğim umarım bana benzersin de böyle kıvır kıvır saçların olur. benim gibi savaşmadan asla pes etmeyen biri olursun da senle mükemmel tartışmalar yaşarız. benim senin mükemmel bir hayat yaşaman için elimden ne geliyorsa yapacağıma emin olabilirsin. ama bunun karşılığında da senin kendini mükemmel yetiştirmeni istiyorum. kendi fikirlerine her daim sahip çıkabilmeni ve onları bana karşı korkmadan savunabilmeni istiyorum. hayatını nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşamanı ve hiçbir erkeğe bağımlı olmamanı istiyorum.
ben sana bunların hepsini tek tek aşılayacağım merak etme sen.

sen geldiğinde yaşım kaç olur bilmiyorum ama eğer 5 sene içinde gelmezsen bir daha gelemezsin sanırım. 5 sene ne kadar kısa bir süre aslında di mi ama yine de ben sama erkenden kavuşmak istiyorum. beraber büyürüz nolcak?

seninle uzun alışverişler yapmak, lunaparka gitmek, akşam yemeklerine çıkmak, elinden tutup dondurma yemeğe götürmek istiyorum. hatta benim kızmama rağmen dondurmanın üzerine bir de çikolata iste ve benle bunun için tartış istiyorum. 

biliyorum dünyanın en tatlı şeyi olacaksın sen. minicik ellerini ve ayaklarını ultrasonda ilk gördüğümde heyecandan ölecek gibi olacağım ama korkma senin için uzun süre yaşayacağım. buna söz veriyorum. elimden geleni yapacağım.
sonra bir süre tekmelerinle rahatsız edeceksin beni biliyorum. sen tekme attığında ben ananeni arayıp anne tekme atmaya başladı diye sevinçle haber vericem. sonra doğumun yaklaştıkça onları ben doğuruyorum sen de doğuyorum diye kandıracaksın.
bu arada deden sana biraz mesafeli olabilir ama sen doğduktan sonra seni kucağına aldığında bu dünyada en sevdiği şey sen olacaksın korkma. seni omzuna alıp gezdirecek. elinden tutup pastanelere, parklara götürecek. 
bir de deli bir teyzen var. sanırım onu çok seveceksin. ee o da seni sevecek tabi. senle çok uğraşacak. oyuncak bebekmişsin gibi oynayacak senle.

bunların yanında sana teyzelik yapacak çok iyi arkadaşlarım var. onlar da merakla gelmeni bekliyorlar. nasıl bir şey olacaksın çok merak ediyorlar ve onlar da öz teyzen kadar deli. 

neyse işte hepimiz seni bekliyoruz bebeğim. büyük bir sevinç ve merakla hem de. senden tek istediğim geldikten sonra kendine baba aramaya çalışma. ben sana yeterim.

mektubuma son verirken tekrar diyorum seni çok seviyorum ve seveceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder