21 Mart 2012 Çarşamba

bilet arkası notları #2

bana o soruları sorduğunda bittiğini düşündüm. buraya kadarmış dedim. ayrılmam için bahane sunuyordu. bir insan sevişirken neden böyle sorular sorar ki? üstünden inip ağlamaya başladığımda yanımda olmaması bu düşüncemi kuvvetlendirdi. adam ben ağlarken bilgisayarını açıp scarface oynadı ya. sabah kalkıp habersiz gidecektim, kafama koymuştum. 
sakinleştiğimde ağlaman bitti mi diye sordu. sonra konuşmaya başladık. açıkladı, açıkladım, bağırdım, ağladım. sonra bana bak bunu burda hallettik sonra istanbul’a gidince bana garip garip cümleler etmeyeceksin di mi dedi. sanırımı bu cümle de ayrılmak gibi bir amacının olmadığını gösteriyordu. biraz kendime geldim. çünkü onu kaybetmek istemiyordum.
yanıma geldi. uzandı. öpücük dedi. dönüp öpecekken kafasını çevirdi. öyle değildedi. gülümsedim ve tekrar döndüm heh böyle dedi ve öptü. sonra bana bakıpben daha boşalmadım biliyorsun di mi dedi. ben de o senin cezan dedim. yok öyle bi ceza diyerek bana sarılıp beni bi anda yatağa yatırdı. bana sıkıca sarılmış sevgililer de tecavüz eder dedi. gülümsedim öptüm ve saçmasapan bölünen sevişmemizi tamamladık. 
onu cidden seviyorum sanırım. kaybetmek de istemiyorum.
susurluk/18.02.2012 3:36

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder