21 Mart 2012 Çarşamba

bizim sorunlarımız çok güzel çözülüyor lan

daha şu saniyeler içinde sevgiliyle yaşanan ufak sorun ben diliyle konuşunca hooop çözülüverdi
sorunu da anlatayım:
sevgili kişisinin yazdığı unutamıyorum abi başlıklı yazıdan sonra ona mesaj atılır unutamadığımız biri var anlaşılan 
sevgiliden mesaj gelir
saçmalama beni hiç mi tanımıyorsun da birini o kadar sevebileceğimi düşündün hadi düşündün bunu yazar mıyım ben başkasının duygularını anlatmaya çalıştım orda
 sonra cevap verilir
seni tanıyorum ama her insanın unutamayacağı biri olabilir ben bunu sorun çıkarmak için söylemedim sadece sordum ha sen bunu yazmazdın biliyorum ama beni de anla ben öyle bir şey yazsam sen ne düşünürdün 
peki ben fevri davrandım düşündüğün gibi bir şey yok seni seviyorumcevabından sonra tüm sorun çözülür.
işte içimde biriktirmeyip her şeyi açıkça konuşabildiğim için benim ilişkilerimde sorun çıkmıyor. sorun çıkmaması bazı erkeklerin beni terk etmesine yol açarken bazı erkeklerin de hoşuna gidiyor ve ben bu sayede en uzun ilişkimi yaşıyorum şu an. e dile kolay 35 gün oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder