21 Mart 2012 Çarşamba

ben uzun ilişki yaşarsam

Kendimi yıllarca aynı herifleymişim gibi hissediyorum. Açıkçası 2 ay bana çok uzun geldi. Şu an bir erkeğe nasıl yaklaşılır ilk öpüşme nasıl olur seks nasıl başlar bilmiyorum. Sevgilinle bunlar çok basit çünkü. Onu istediğin an öpebilir onla istediğin an istediğin kadar seks yapabilirsin çünkü o sevgilin. Utanmak yok doğru zamanı beklemek yok ilk adım yok.
Peki ben ayrıldıktan sonra napıcam? Harbiden cinsel isteğim sıfırlanmış gibi. Nasıl yaklaşıcam başka bi erkeğe? Ne demeliyim nasıl davranmalıyım nasıl öpüşcez beklemeli miyim nasıl yaklaşcak off kafamda çok soru var napıcam ben? İlişki yaşamak cidden garipmiş.sanki bütün kadınsılığımı kaybettim. İstediğin an sevişebileceğin birisinin olmasını bilmek kötüymüş be. Yani maç izlerken bile sevişebiliyorsun hiçbi heyecanı yok ki. Naz yapmak yok anında bırakıyorsun kendini zaten.
Peki ya bunu evli insanlar yıllarca nasıl yapıyor? Çok rahatsız edici bence. Kendimi çok kötü hissediyorum şu an. Hiçbi zaman birine bağlanamayacağım sanırım.ben aşık olduğum adamla bile sevişmekten kaçıyordum zaten benden daha ne beklenebilir ki?! Bu cidden rahatsız edici. Tedavi olmam gerektiğini düşünüyorum bazen. Sorun bende cidden bende. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder