21 Mart 2012 Çarşamba

bilet arkası notları #1

ilişkimin gidişatıyla ilgili hiçbir fikrim yok. daha ne kadar sürer bilmiyorum ama gittiği yere kadar gitmesine karar verdim. ayrılan ben olmayacağım ve onu, o beni bırakana kadar da bırakmayacağım.
benim için erken uyandı son günümüzde. şaşırtıcı olan bu değildi. mutfağa gidip uzunca bi süre gelmedi. menemen sever misin diye sorduğunda annesimenemen yaptı sanıp baya şaşırmıştım. e akşam yemeğine menemenyapılmaz çünkü. ama annesi değildi menemeni yapan, O’ydu. geldi ve bunu da herkese yapmam dedi en son muğla’da yapmıştım yani bu yaklaşık 3 4 sene evvel demekti. elimden tek gelen de bu diye ekledi. pek menemene benzemese de onu yapan sevgili olduğu için afiyetle yedim ben onu.
ben bu adamı gerçekten seviyorum ben bunu anladım. beni ağlattığında da seviyordum herhangi bi zamanda da. onun bana bakışlarını, dokunuşlarını, gülümsemesini, sırtını, dudaklarını, boynunu seviyorum. tadını seviyorum. sevişirken terden ıslanmış boynuna dil darbeleri atmayı seviyorum. ona sarılmayı, sıcaklığını…kısaca her şeyini seviyorum ya. 
umarım hiç gitmezsin be adam. hep kalırsın.
susurluk/18.02.2012 03:26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder