21 Mart 2012 Çarşamba

arkadaşlar meme kıskanırsa

sütyensiz dolaşıyorum yurtta. sıkılıyorum sürekli sütyen takmaktan çünkü. neyse haliyle kızların da dikkatini çekiyorsun böylece. başladılar hiç de dik değil yere bakıyor diye. ben de çemkiriyorum saçmalamayın lan neresi değil gayet dikler işte kıskanmayın hadi çalışın sizin de olur diyorum. (bir süre baya çalıştım ben ağırlıklarla) sonra işte yok efendim biri yamukmuş da başka tarafa bakıyormuş da falan filan. ee ne var napiim biri diğerinden baya büyük ama dik sonuçta. neyse işte ben bir an çemkirdim:
- kızım siz beğenmeseniz de olur tapanlar var onlara
+ koca göbekli budaya da tapıyorlar ama
aafdsaghfhsg
sonra aynı muhabbet döner dolaşır bu sefer sarkık ama 90beden memeli arkadaşa gelir. seninkiler de sarkık işte lan baksana kuşak bağlıcan altına yakında falan diye çemkirilir. 
-sütyen sayesinde kandırıyorsun erkekleri. sevgilin bir açıcak sarkık. sonrası hayal kırıklığı
+ belki onun da şeyi kalkmaz
- o zaman siz yerçekimine yenik düşmüşsünüz
afadgfgshf
* çocuk olunca da dersin biz seni ne şartlarda yaptık diye.
- çocuğum olsun adını newton koyucam zaten.
bazen tek eğlencemiz memelerimiz oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder