21 Mart 2012 Çarşamba

hayatımdaki en ilginç ilk öpücük vol 2

bugün itibariyle 25 gündür devam eden ilişkimin ilk öpücüğü bu. hemen anlatayım:
15:00 yerine 15:15 otobüsüne binmem beni izmir’e 2 saat geç ulaştırdı. otogardan beni almaya gelen sevgili kişisiyle ilk yemek yendikten(kumru ve bitiremedim) sonra eve geçildi. işte asıl olay eve geçme arasında yaşandı. biz arabadan indik eve yol aldık. dış kapıyı açtı ama ışık açık değildi ve ben bi anlık boşlukla merdivenlerden yuvarlandım. 3 takla attım kolumun üstüne düştüm ama sadece bacağımda 2 büyük morluk var başka da hiçbi şeyim yok.
neyse evde aileyle tanışıldı, muhabbet edildi ve yatma faslı geldi. geçtik odamıza giyindik yatağa girdik falan böyle. o ana kadar benii hiç öpme girişiminde bulunmadı ben de merakla bekliyordum. göğsünde yatıyordum güzel güzel. sonra bu bana otobüste öndeki koltuğu yatırdı mı diye sordu. ben de gayri ihtiyari kafamı biraz kaldırıp önümde dolap vardı diyordum ki dudaklarımız birleşti. büyük bir tutkuyla aldım ilk öpücüğümü. sonra çekilip iyi numaraydıdedim. sonrası da yorgunluğa rağmen güzel bir gece.
ve farkettim ki en çok hoşuma giden öpüşmeler böyle değişik şekilde olanlar. diğerleri çok sıradan.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder