21 Mart 2012 Çarşamba

güven-huzur-kıskançlık üçgeni

bermuda aşk üçgeninden beter mübarek. üçünü tutturmak mümkün değil gibi. hele kıskançlık varsa her şey mahvoluyor sanki.
kıskanç biri değilim. yani şöyle diyim arkadaşlarımı başkalarından kıskanırım ama sevgili denen kişiyi pek kıskanamıyorum ben olmuyor beceremiyorum. neyini nasıl kıskanırsın ki? mesela adam dışarı çıktı eğlenmeye ee neyi kıskanıcan? nasıl kıskanıcan ? ne dicen? çıkmasın mı? niye çıkmasın bi kere o var yani. 
böyle saçma saçma sorular kurcalıyor kafamı dün geceden beri. belki birkaç gündür bilmiyorum.
bir insana sonsuz bir şekilde güvenmek çok garip geliyor bana. hayatımda anne-babamdan başka kimseye güvenmedim ben bugüne kadar. güvenmiş gibi davrandım hep ama mutlaka içimde kuşku ve eğer güvenimi zedelerse diye bir b planım var idi. ama bu ara birine hem de hiç güvenmemem gereken birine fazlasıyla güveniyorum. hani benim sözlüğümde o kişi dünyanın en güvenilemeyecek insanının özelliklerine sahip fakat ben deli gibi güveniyorum. hiçbir şüphe paranoya yok kafamda. tabi düne kadardı bu.
sıra geldi huzura. eğer birine güvenmeyi denersen huzur da otomatik olarak geliyor. farkettim ki bütün sorunlar güvensizlik ve kıskançlık sonucu ortaya çıkan şeyler. bunlar olmazsa sorun çıkmıyor. kavga etmiyorsun. saçmalamıyorsun. ee huzurumu bozamam diyip bu sefer daha rahat davranmaya başlıyorsun gözüne batması gereken şeyler batmıyor ya da görmezden geliyorsun bilmiyorum hangisi.
şimdi en başa dönersem bir insan huzursuzluk çıkmadan nasıl kıskanılır ki? hiç öğrenmemişim bugüne dek. çünkü lise dönemimi hatırlıyorum da kıskanmaya başladığımda boku çıkıyor işin. kendimi normal biri haline getirmek için çok uğraşmış ve bunu başarmışken tekrar aynı saçmalıklara dönmek istemiyorum ama bazen de çok rahatmışım gibi geliyor. bir insan nasıl hiç kıskançlık yaşamaz. hani tanıdığım ve asla kıskanmam diyen insanlar bile hafif de olsa kıskançlık krizi yaşıyorlardı. ama bende böyle bir şey olmuyor. dün akşam olan şey de kıskançlık krizi değildi kıskanmam gerekiyor krizi idi. kıskanmam gerekiyor ama kıskanamıyorum krizi idi. bunun kursu falan var mı böyle? etkili kıskanma yöntemleri, sorun çıkarmadan nasıl kıskanılır, 3 günde kıskanma öğretilir gibi. hani varsa böyle bir kurs hemen kayıt olacağım o derece.
çok güzel saçmaladım di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder