21 Mart 2012 Çarşamba

bir strateji oyunu olarak aşk

bak şimdi yaklaş anlatıcam:
bugün bir arkadaşım mesaj attı bana neyse konu benim yeni ilişkime geldi. izmire gidicem dedim kızım manyak mısın 1 ayda iki kere gidiyosun dedi. ne var kızım özledim gidicem o da gelmemi istiyordu zaten dedim ki bunu daha izmirden dönüşümde kararlaştırmıştık. e o gelsin sıra onda falan yaptı bu. ne alaka kızım dedim. dizginleri hemen verme eline saf olma bu kadar falan dedi. kızım manyak mısın ne alaka sevgiliyiz lan artık ben gitsem ne farkeder o gelse ne farkeder falan dedim ben. bu gene iyi sonra bana ağlama falan tribine girdi. 

neyse ben anlamıyorum. bu stratejiler önce o arasınlar önce o gelsinler falan. ne farkeder lan sevgilin o senin. o da gelir. ama senin vaktin varsa gidebiliyosan gidersin yani. hem o niye istanbul’a gelsin yaa izmir varken ne işimiz var istanbul’da. haa bu arada bu tür arkadaşlar erkekleri peşinden koşturmalarıyla ünlüdür onu da belirteyim. ama daha sağlam ilişkilerini görmedim ben. ben sevgilimi seviyorum olum bunu da açıkça dile getirebiliyorum. saçma salak oyunlara stratejilere gerek yok ki. neden ilişkimi zora sokayım. ilişki benim için zevk almaktan geçer. yok kolay kadın olursun o zaman vs lafları da umrumda değil. ha beni buna rağmen bırakan sevgili de kendi kaybeder yani. ben böyleyim. basitim ben düz insanım. seviyorsan seviyorsundur oyunlara gerek yok yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder