14 Ocak 2013 Pazartesi

ikimiz de evlencez ama o daha erken


2 senedir bunu düşünüyorum. deli gibi aşık olduğum adam daha önce evliliğin eşiğinden dönmüş benden sonra normal ilişkiler yaşamış ve şu tarih itibariyle 28yaşı bitmiş bi adam. 
o evlenmeyecek de kim evlenecek değil mi?
o evlenecek tabi. ben mi evlencem 20yaşımdaki halimle.
ilk zamanlar çok korkutucu geliyordu bu durum bana. düşünsene bi gün boy boy fotoğraflarını görüyorsun damatlıkla. yanında gelinlikli bi kadın. o kadın sen değilsin bi başkasıç yaşı yaşına boyu boyuna uygun başka biri. geceleri kabus gibiydi rüyalarımda bu durum. nefesimi kesiyordu düşüncesi bile. elim ayağım titriyor bi sigara yakıyordum. ama artık alıştım sanki. daha normal nefes alıyorum düşünürken ve sigaraya ihtiyaç duymuyorum. sonuçta ikimizin de farklı hayatları var. 2 sene boyunca bi şekilde görüşsek etsek de hep farklı hayatlarımız oldu. o olması gerektiği gibi yaşına göre bi hayat yaşadı ben dağıtmış bi şekilde saçma sapan bi hayat yaşadım ama pişman olduğum da söylenemez. 
şimdiyse onun kendini beni düzeltmeye adamasıyla beraber geçen son günler içerisindeyiz. ısrarla düzelmemeye devam ediyorum ama o da farkında ki düzeliyorum. hayatımı düzeltmeye başlıyorum. daha doğru kararlar veriyorum ve bir şeyler daha farklı oluyor. o da görevini tamamladığında tamamen çıkacak hayatımdan eminim. belki bilerek bu süreyi uzatıyorum. ama biliyorum ki bi gün bam! mission completed! dicek ve gidecek. işte asıl sorun orda başlıcak.  adam gidip evlenecek. zaten 2013 burç yorumumda da vardı. eylül ayında böyle bir haber alacaktım. kesin eylülde evlenir bu kesin.
bir gün böyle tatilden dönücem. feysbuka giricem ya da tp’ye sonra orda boy boy fotoğrafını görücem. önce bi donucam sonra bi sigara yakarım bi de su içerim oturur ağlarım. ama çok yıkılmam sanırım. bunun bilincindeyim çünkü. farkındayım artık. evlenecek nasılsa. ama korkuyorum lan. valla çok korkuyorum. ben öleyim öyle evlensin ya da benim görmeyeceğim kesinleşsin öyle evlensin ya da evlenmesin banane ya!!!
gözümde canlanır koskoca mazi
sevgilim nerede ben neredeyim
suçumuz neydi ki ayrıldık böyle
kaybolmuş benliğim bak ne haldeyim
yıldönümüne 2 gün kala!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder