14 Ocak 2013 Pazartesi

sen erkek gibi yaşıyorsun ama erkek olan benim


sen erkek gibi yaşıyorsun ama erkek olan benim dedi
haklıydı.
son 2 senemi erkek gibi yaşadım onla bunla yattım ona buna ümit verdim siktirip gittim ya da gittiler gitmelerini sağladım bi de üzüldüm üzülüyormuş gibi yaptım belki bilmiyorum çünkü 2 gün sonra başkasının kollarındaydım. yalnız kaldığımda üzülürüm ama hala. 
neyse böyle yaşarken kaçırdığım bi nokta vardı ve 10gün önce onu farkettim. ilk defa hamilelik korkusu yaşadım. ilk defa kadınsal duygularım çıktı ortaya. karnımda bi canlı olabileceği bilincine vardım ve korktum. en çok istediğim şeydi bi çocuk ama öylesine birinden değil. deli gibi aşık olduğum bi adamdan. işte bunları düşünürken ya hamileysem korkusuyla napıcam diye düşünmeye başladım ve ben 1 ay önce karar verip 1o gün önce hayatımı değiştirdim. bundan sonra seni sevmeyen sevmediğin biriyle görüşmek yoktu sevgilin olmayan adamla yatmak yoktu seks yoktu en başta ve her şeye rağmen tüm hissetmeleri siktir edip prezervatif taşımaya karar verdim. amaan sanane o taşısın diyemem çünkü burda sorumluluk bana ait. ben istiyorum zararlı çıkacak olan benim.
hayatı değiştirmenin en güzel yönlerinden biri de saç boyatmaktır. saçlarımı uzatmaya karar verip -ki uzadı sayılır- siyaha boyamaya karar verdim. kızıl saçına aşık olan ben artık siyah saçlı olarak devam edicem hayatıma. 
bana şans dileyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder