14 Ocak 2013 Pazartesi

sarhoş erkekler ve ben vol 3524634


güzel geçeceğine inandığım bi yeniyıl gecesine başlamak için akşama kadar uyudum. sonra hazırlandım ve imgeyi de ikna edip buse ben imge olarak beşiktaşa buse’nin sevgilisinin evine gittik. miray’ın bi de liseden arkadaşı onur gelcekmiş. toplamda 5 kişi olcaktık. neyse yaklaşık 2 saatte beşiktaşa gittik kabalcı’nın orda buluşucaz. baktık yoklar içeri girelim de öyle bekleyelim dedik onlar da içerdeymiş. işte tanışma faslı sırasında onur’a sıra gelince böyle bi değişik hissettim. hoş bi çocuktu. gecenin ilerleyen saatlerinde ne olacağı belli olmaz diye de geçti içimden ki kızlar sinem bu çocuğu götürür de demişler. neyse eve geçtik. biraz sohbet muhabbet falan onur’la konuşuyoruz hepimiz genel olarak. bi onu tanımıyoruz çünkü. ne okuyosun ne yapıyosun kaç yaşındasın falan soruları döndü. sonra bunlar yemek yicez dediler. biz buseyle toktuk diğerleri masa kurdu o sıra bi de 1 saat kadar benim şarap şişemi açmakla meşgul olduk. açılmadı salak mantar. tirbuşonu falan kırdık bi de. onur baya uğraştı ama en sonunda tekele götürmeyi akıl ettiler. 
saat 10 gibi tekilayı açalım artık dedik. biz 4 kişi içcektik. o diil de 87 lira lan tekila. neyse. aldık shotları. limonları da doğradık. tuzu da döktük önümüze. elden yalıcaz tuzu. buse ile miray bize nasıl içilir göstermeye çalışıyorlar ama edeplerini de bozmuyorlar. biz de onurla normal şekilde içiyoruz. en son buselan bunlar bizden daha sevgili gibi içiyorlar falan dedi. gülüp geçtik de o sıra işte benim çocuğu götüreceğimi anlamışlar bi cilveli falan konuşmuşum çocukla ben. neyse ben 4 ya da 5. tekilada kendimi klozete yapışık buldum. bi süre klozetle bütünleştim falan. sonra içeri geçtim sonra bi daha klozet. baya çıkamadım orda. o sırada buse kusmuş onu yatırmışlar hüngür hüngür ağlıyordu. ben ağlıyorum falan sanmışlar.
ben tuvaletten çıktığımda onur bira almaya incekti. ben de ona ben de geleyim hava alırım dedim tamam gel dedi. çıktık beraber. bira aldık. sonra biraz yürüyelim dedim yürüdük bi yere oturduk o sırada gene midem kalktı ve bi ağaç dibine kustum. onura da bana su alır mısın dedim. su aldı geldi. suyu içerken havai fişekler patlamaya başladı. baktık ki 12olmuş saat. 2013e beraber girdik sanırım dedi onur ben de evet öyle oldu galiba dedim. sonra sarıldım ben buna hani mutlu yıllar hesabı. çekildim o sırada onur beni öptü. öpüşmeye başladık. deli gibi öpüşüyoruz yolun ortasında. durup onura ben sarhoş diilim ne yaptığımın farkındayım biliyorsun di mi dedim evet biliyorum ben de değilim dediiyi o zaman dedim devam ettim. camın birinden hatunun teki bağırdısevgilimden yeni ayrıldım yapmayın lütfen diye. onur da pardon tamam evimize gidiyoruz dedi ona gülerek. elinden tutup eve götürdüm onuru. merdivenleri öpüşerek çıktık falan. eve girdik. imge zaten anladı dudağımı görünce ben de gülümsedim. sonra ben  yere oturdum gene. onur da sana yakın olmak istiyorum diyerek yanıma oturdu. cips falan yediriyorum buna. imge’nin anlattığına göre birbirimize sigara dumanı falan üflemişiz. ben oraları hatırlamıyorum. imge buna bi ara istanbul’a sık geliyor musun diye sordu onur da yok gelmiyorum dedi imge bundan sonra dedi onur bundan sonra sık gelirim herhalde dedi. bak bak laflara bak. sonra ben yastık alıp onurun bacağına yattım bu beni öpmeye başladı. artık imgeyi falan unutmuşuz öpüşüyoruz salonun ortasında. en son odaya geçelim dedi iyi dedim önden ben tuvalete gittim sonra odaya geçtim sonra o da geldi. biz yatakta deli gibi öpüşüp birbirimizi soymaya başladık. bi an durdum ben bunu yapamam dedim. o da bana gerek yok zaten sadece seni öpmek istiyorum dedi. öpüşürken sorular sordum soyadını neler yaptığını kardeşi var mı yok mu bi sürü şey. tanımaya çalışıyordum onu. ve çok güzel bi teni vardı. neyse bi ara bana bakir olduğunu söyledi çok şaşırdım. hani sen istesen de ben yapmam zaten dedi. sanırım onun için özel bir şey. işte itiraflarda bulundum buna. seni ilk gördüğümde çok hoşlandım dedim bu da ben de senden çok hoşlandım dedi. eskişehir istanbul arası kaç saat çok uzak değil ya falan muhabbetleri yaptık. seni öpmeden duramıyorum diyip durdu. bi ara ilk defa biriyle uyuyorum hiç uyumadım dedi. ona da çok şaşırdım. hani özel bi geceydi. sarılıp uyuduk bi dakka bi ayrılmadık.iyi ki yanımdasın dedi iyi ki varsın dedi. ben de buna dönüp sabah suratsız uyanmayacaksın di mi dedim uyanırsam bana tokat atar gidersin uyanmazsam bu 5 günü beraber geçiririz ve ben kazanıcam zaten dedi. iyi bakalım dedim. sonra istanbulu gezeriz muhabbeti oldu senle olmak daha güzel dedi ben deistanbulda da güzel yerler var dedim. eski sevgilililerini anlatırken hacı dedi yanlışlıkla sonra da canım sevgilim hayatım bebeğim demeye başladı. gene bir şey demedim. hani beklentim sıfır zaten. ona da anlattım nasıl bi ilişki istediğimi ben. hani hiç zorlamadım çocuğu. sabah beni öperek uyandır dedi uyandırdım. saatlerce onu izledim. hatta beni mi izliceksin diye sordu evet dedim neden dedibilmem hoşuma gidiyor dedim. çünkü cidden çok güzel bi teni vardı. yumuşacık pürüzsüz. sakallarının yüzüyle uyumu mükemmeldi. omuzları çok çekiciydi. sabah da güzel sayılırdı ama ne zamanki giyinip o odadan dışarı çıktık büyü bozuldu. puffff gitti her şey. klasik öküz erkek moduna geçti. benle doğru düzgün konuşmadı. bilmiyorum anlamadım bir şey de demedim. evden çıkmadan bi kağıda numaramı yazdım altına da istersen ara yazdım ve gömleğinin cebine koydum. sonra bizi otobüse bırakırlarken  kızlar bizi yalnız bıraktı tek kelime dahi etmedi benle. en son otobüse binerken yanaklarımdan öpüp görüşürüz dedi ben de görüşürüz dedim. sonra miray’a mesaj attım ona tokat borcum var diye ne alaka demiş. gece bir şey demişti ve ben kazandım o yüzden dedim tınlamadı bile çocuk. 
ben kimseye bana söz versin demiyorum bana güzel cümleler de etsin demiyorum ama ediyorsan abi sabah uyanınca böyle olma yani. azıcık sevimli olsan yeterdi. sonra konuşmasak da olur hani bana senden hoşlandım 5 günü beraber geçirelim diyip sabah öküz oluyorsan eğer bi sorun var demektir. herkes karaktersiz diyemem ama bütün karaktersizler de beni mi buluyor nedir.
dudağımın da içine etti zaten. hay sikeyim ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder