14 Ocak 2013 Pazartesi

karalamalar #2


bir şeylerin değişmesi gerekmez miydi saat 12yi 1 geçince
13 sayısının mı 21 yaşımın uğursuzluğu muydu her şeyin aynı kalmasının sebebi
peki ya değişimden nefret ettiği için 2 senedir 20yaşında olan bendenizin bir şeylerin değişmesini beklemesi ne kadar ironikti?
kırmızı deri koltuğumda hayal ediyorum kendimi hep 20yaşında 
elimde şarap şişesi hep biberon niyetine değil miydi
içtiğin şeyi görmek istemez misin diye soran adama gülüp geçtiğimde düşündüm çok mu yüzeysel bakmıştım sana
içini görebilseydim olmaz mıydı bunlar yanmaz mıydı canım
keşkelerin çokluğuyla mı doğru orantılıydı yaşımız yaşadıklarımız
yoksa teninin sıcaklığıyla mı anlamlıydı hayatım
kafamdaki soru işaretlerini birleştirsem burdan sana yol olur muydu
saat 12yi 1 geçince sen de geçseydin ya hayatımdan
beşiktaşta sessiz bi sokakta o adam beni öptüğünde aklıma sen gelmeseydin değişseydi tüm hayatım ve bitseydi senli sensizliğim
hiçbir şey değişmiyor saat 12yi 1 geçince 
zaten sarhoştum hatırlamıyorum canım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder